Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wymiana skrzyni na uzywana 0CK/QLX. Zmieszanie ATF/MTF. TCU i adaptacja. Milion pytań.

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fajny_Pawcio_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 02 sty 2025, 15:14
Imię: Pawel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wakefield

Wymiana skrzyni na uzywana 0CK/QLX. Zmieszanie ATF/MTF. TCU i adaptacja. Milion pytań.

Post autor: Fajny_Pawcio_A6 » 02 sty 2025, 16:31

Dzień dobry, to mój pierwszy post na tym forum więc zanim przejdę do pytan ktore mnie męczą to w pierwszej kolejnosci chciałbym się przywitać, witam wszystkich <hejka>

Jestem posiadaczem: Audi A6 C7, 2015, Ultra, S-line, CNHA, QLX, S-tronic, 2.0tdi 190BHP, przebieg: 230tys. km, VIN: WAUZZZ4G0FN073614

Wymieniam skrzynie na uzywkę. Skrzynia wlasnie przyjechala na palecie. Jeszcze tylko dwumasa i montaz. Pytania ktore mnie nurtuja:

- Czy w mojej skrzyni moze nastapic wymieszanie się olejów ATF z MTF jezeli bedzie zbyt mocno przechylana podczas montazu tak jak wskazuje na to instrukcja od Audi?
- Czy oprocz adaptacji skrzyni trzeba zakodowac TCU? Czy to raczej dziala jak plug&play?
- Jezeli nie jest plug & play to czy TCU koduje sie na zamontowanej i podlaczonej skrzyni, czy trzeba wyjac modul ze skrzyni? Bo nie wiem czy mam wrzucac skrzynie czy jeszcze poczekac :-P
- Co moze sie stac jezeli mechanik ktory sprzedal mi skrzynie nie dezaktywowal pompy oleju ATF?

Czy ktos chcialby poswiecic swoj czas i odpowie na ktores z powyzszych pytan? <bezradny> Pozdrawiam! :)
A6 C7, 2015, Ultra, S-line, CNHA, QLX, 0CK 301 103L, 2.0tdi 190BHP, VIN: WAUZZZ4G0FN073614 <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl