Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6C6 Allroad - moment obrotowy

Off Top, linkownia, ciekawostki, przywitania, pogawędki niezwiązane z 'techniczną stroną' forum Audi A6 / A7.
FriendM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 06 gru 2024, 09:19
Imię: Sławomir
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Opole

A6C6 Allroad - moment obrotowy

Post autor: FriendM » 06 gru 2024, 18:50

Witam
W moim a6c6 allroad 3.0 TDi CDYA skrzynia tiptronic 2011 rok pomiary na hamowni serii wykazały moc silnika na poziomie 237 KM - i to się zgadza z serią, oraz moment obrotowy na poziomie 400 nm - praktycznie płaski jego przebieg od 2000 do 4000 obrotów - i to się raczej z serią nie zgadza. Jaka może być tego przyczyna? Jedyne co przychodzi mi do głowy to grzebanie w sterowniku silnika przez poprzednich właścicieli lub zamieniony sterownik silnika na inny, z innego modelu np. z manualnem albo multitronikiem (one chyba miały ograniczenia momentu).
Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
A tak w ogóle to dlaczego Rolady miały niższe wartości mocy a przede wszystkim momenty obrotowego niż np. wersje avant z tym samym silnikiem?
No i po chipie wyszło 293KM i 520nm - próbować jeszcze walczyć o większy moment obrotowy?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: A6C6 Allroad - moment obrotowy

Post autor: Wurst » 24 gru 2024, 02:23

FriendM pisze:
06 gru 2024, 18:50
Witam
W moim a6c6 allroad 3.0 TDi CDYA skrzynia tiptronic 2011 rok pomiary na hamowni serii wykazały moc silnika na poziomie 237 KM - i to się zgadza z serią, oraz moment obrotowy na poziomie 400 nm - praktycznie płaski jego przebieg od 2000 do 4000 obrotów - i to się raczej z serią nie zgadza. Jaka może być tego przyczyna? Jedyne co przychodzi mi do głowy to grzebanie w sterowniku silnika przez poprzednich właścicieli lub zamieniony sterownik silnika na inny, z innego modelu np. z manualnem albo multitronikiem (one chyba miały ograniczenia momentu).
Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
A tak w ogóle to dlaczego Rolady miały niższe wartości mocy a przede wszystkim momenty obrotowego niż np. wersje avant z tym samym silnikiem?
No i po chipie wyszło 293KM i 520nm - próbować jeszcze walczyć o większy moment obrotowy?
pozdrawiam
Koni wyszlo tyle ile powinno, w sumie minimalna wartosc. Ale niuta to kolego malo, ciekawe... powinno podejsc do 650-700nm.
Jezeli sie da przy zdrowych nastawach wedlug tunera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja