Mam problem z moja a6c7 2.0 2014r CNHA.... Przebieg 105k km....
Jakies 3 miesiace temu pojawil mi sie problem P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold
W warsztacie wymienili mi chlodniczke EGR na nowa, wyprali DPF, wyczyscili doloty...przy okazji wymiana olejow w skrzyni biegow jak i serwis olejowy z filtrami...wymieniony rozrzad z pompa...klocki i tarcze z tylu....
po paru dniach dolalem plynu chlodniczego....pozniej sie okazalo ze na rozgrznym jest troche ponad max wiec odessalem nadmiar......teraz na rozgrzanym jest pod kreska max.....
Bylo wszystko ok przez tydzien a w drodze powrotnej do anglii wyskoczyl mi blad P0420 0 [237] - Efficiency Below Treshold
Jak wysiadalem z auta czuc bylo wysoka temperature spod auta jak i nieprzyjemny smrod z wydechu.
Wymienilem sonde lambda skasowalem bledy ale ni epomoglo...dalej wyskakuje ten sam. czasami obroty podskakiwaly do 1000 jakby chcial wypalac dpfa.
Wczoraj podlaczylem pod kompa znowu i mam juz 2 bledy
P0420 0 [237] - Efficiency Below Treshold
P2458 00 [104] - Regeneration Duration
Mial ktos podobne bledy i podpowie mi jak sie zlapac za to??
Katalizator poszedl czy dpf zniszczony podczas prania - tak mi podpowiedzial jeden mechanik
Ja bym dawal moze na jakis czujnik wadliwy??
Dzisiaj takze zobaczylem poziom w oleju w MMI i pisze mi zeby zredukowac. od wypalania chyba ropa juz sie miesza z olejem....
Zamieszczam niektore parametry w VCDS. Moze ktos z tutejszych ekspertow spotkal sie z takimi objawami i minie naprowadzi na rozwiazanie....
Mam nadzieje ze nie bedzie to wymiana katalizatora lub DPFu.....