Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Skrzynia 8HP55 0BK NNT/NPR przedlift - Wymiana na polift?

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Woodnite
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 sie 2023, 00:49
Imię: Sebastian
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica

Skrzynia 8HP55 0BK NNT/NPR przedlift - Wymiana na polift?

Post autor: Woodnite » 25 wrz 2024, 20:43

Cześć Wszystkim!

Jak w temacie, zastanawiam się nad przełożeniem całej, kompletnej skrzyni biegów z wersji poliftowej do przedlifta. Moja odmawia już posłuszeństwa i nie chcę jej remontować, a wymienić na zupełnie nową i kompletną z wersji poliftowej ze sterownikiem włącznie.

Aktualnie siedzi u mnie 8HP55 NNT 0BK, kod dyfra NPR, planuję wymianę na 0BK 8HP55A z wersji poliftowej.

Pytanie brzmi, czy jest w ogóle taka możliwość, bez większych komplikacji? Znawców tematu proszę o podpowiedź z czym będę musiał się zmierzyć po wymianie. Sama skrzynia konstrukcyjnie/mechanicznie z tego co widziałem powinna podejść bez problemu, ale co ze sterownikiem/elektroniką? Dużo zachodu żeby to uruchomić/zestroić?

Czy powinienem szukać skrzyni o dokładnie takim samym oznaczeniu jak u mnie? - Ta opcja raczej odpada ze względu na wąski wybór i spore przebiegi.
Dlaczego nie remont? Kompleksowy wycenili na 10/15k, a za połowę ceny lub nieco więcej mogę mieć praktycznie nową, oryginalną skrzynię z przebiegiem do 1000km.

Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja