2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 maja 2018, 20:31
- Imię: JoJtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zaglebie
2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Dzień dobry
Silnik 2.0 TDi 177KM CGLC
Podczas jazdy zapalają się tylko dwie kreski od temp płynu chłodzącego, czasami zapali się 3 ale to chyba i tak mało, normalnie powinny się swiecic 4 w okolicach 90st. przy nagrzanym silniku. Czy oprócz termostaty, należy przyjrzeć się innym elementom układu chłodzenia??
Silnik 2.0 TDi 177KM CGLC
Podczas jazdy zapalają się tylko dwie kreski od temp płynu chłodzącego, czasami zapali się 3 ale to chyba i tak mało, normalnie powinny się swiecic 4 w okolicach 90st. przy nagrzanym silniku. Czy oprócz termostaty, należy przyjrzeć się innym elementom układu chłodzenia??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
klimatyzacja-c7/niska-temperatura-plynu ... 64412.html
Miłej lektury
Miłej lektury
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 14 cze 2020, 06:40
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Kolego nic z tym nie zrobisz mam ten sam problem wymieniłem wszystko już co możliwe i nic taka wada
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 lip 2021, 23:14
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SIENNICA
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Nie jesteś sam z tym problemem, zmieniłem dwa termostaty i też 2 kreski aby 4 kreski były to trzeba trasa jechać minimum 120km/h i wtedy złapie to 90 stopni. Nie wymialem jeszcze zaworka zwrotnego.
Kolega też ma taki sam jak ja czyli CGLC 177KM I jemu idealnie trzyma 90 stopni
Przekopałem Internet i nie mam na to sposobu
Kolega też ma taki sam jak ja czyli CGLC 177KM I jemu idealnie trzyma 90 stopni
Przekopałem Internet i nie mam na to sposobu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 14 cze 2020, 06:40
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Może nie ma ogrzewania postojowego bo podobno problem tam gdzie Webasto
Dodano po 2 minutach 27 sekundach:
U mnie też jest taki problem jak wezmę na minimum ogrzewanie to złapie temperature a jak dam np na 24 to spadnie Kreska czasem dwie nawet i mam też chłodnice zakryta oba termostaty wymienione i ten zawór elektromagnetyczny od sterowania też zmieniony i kulka taki zaworek jest w wężu to też obróciłem i nic
Dodano po 2 minutach 27 sekundach:
U mnie też jest taki problem jak wezmę na minimum ogrzewanie to złapie temperature a jak dam np na 24 to spadnie Kreska czasem dwie nawet i mam też chłodnice zakryta oba termostaty wymienione i ten zawór elektromagnetyczny od sterowania też zmieniony i kulka taki zaworek jest w wężu to też obróciłem i nic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 lip 2021, 23:14
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SIENNICA
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Dokładnie, on nie ma ogrzewania postojowego, natomiast ja mam.
Zauważyłem też że silnik szybko się nagrzewa gdy pracuje na obrotach - jak zacznie się jechać temp spada
Zauważyłem też że silnik szybko się nagrzewa gdy pracuje na obrotach - jak zacznie się jechać temp spada
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 maja 2018, 20:31
- Imię: JoJtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zaglebie
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Po wymianie termostatu, zdecydowanie lepiej, ale zauważyłem że, aby temperatura silnika miała około 90st, to trzeba go lekko podciągnąć na biegach po mieście
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 14 cze 2020, 06:40
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
To u mnie też tak jest jest jak pociągnę ostro go złapie temperature albo weź ogrzewanie na minimum temperature i wiatrak to też wejdzie na na 90 podobno te modele mają tak zjebany obieg że wchodzi dużo płynu chłodniczego i silnik nie wyrabia go nagrzać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 17 sie 2024, 11:02
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B6
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kłaj
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Witam kolegów, czy udało się jakoś rozwiązać temat ? Multitronic 2.0 TDI 177 km ten sam problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 cze 2022, 13:07
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Temat był omawiany na YT na kanale Auto Dyżur by EKG i audi napraw to sam, Panowie wgrali modyfikacje softu silnika po której Auto lepiej się dogrzewalo prawdopodobnie poprzez zmiany charakterystyki pracy pompki wody chłodzącej ale zaleca się też wymianę termostatów.
Cena takiego softu od 250zl .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 17 sie 2024, 11:02
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B6
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kłaj
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Oglądałem ten odcinek właśnie. Ale tak ogólnie stwierdził że ten typ tak ma. Jedynie soft. Czy taki soft jest zdrowy dla tych podzespołów? Ktoś ogarnia coś takiego z małopolskiego?nowygosc pisze: ↑11 wrz 2024, 21:15Temat był omawiany na YT na kanale Auto Dyżur by EKG i audi napraw to sam, Panowie wgrali modyfikacje softu silnika po której Auto lepiej się dogrzewalo prawdopodobnie poprzez zmiany charakterystyki pracy pompki wody chłodzącej ale zaleca się też wymianę termostatów.
Cena takiego softu od 250zl .
- ciesiu
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 01 cze 2020, 22:36
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
W tę zmianę softu lepiej się nie bawić bo o ile zimą jest jakaś poprawa, to latem może narobić problemów.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 387
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Em-ka
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin / Stargard
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Ekg to ogarniety warsztat, wlasciciel jezeli cos poleca i to praktykuje to dlaczego nie?
moja rolada - galeria --------> c6/a6-c6-allroad-3-0tdi-quattro-2007-t108134.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 maja 2024, 21:26
- Imię: Sławomir
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czarny Bór
Re: 2.0, 177KM Nie osiaga temp pracy
Ja po przeczytaniu paru postów postanowiłem się przyjrzeć temp. tylko z ciekawości bo u mnie wskaźnik na desce pokazywał jak należy. Ale po odczytach z gniazda OBD okazało się że niestety już to tak różowo nie wygląda a wskaźnik na desce pokazuje bardzo przekłamane dane. Jako ciekawostka - dane z czujnika w trakcie jazdy spadły do 67 stopni a na desce dalej pokazuje 90 . Oczywiście wymieniłem główny termostat ponieważ za wcześnie otwierał gdzieś w okolicach 70-75 a sprawny powinien 87. Ogólnie trzyma w miarę przyzwoicie ale faktycznie stosunkowo szybko potrafi się schłodzić jadąc np . z górki na biegu bez gazu.
Ogólnie to brawa dla inżynierów z Ingolstadt za takie cuda.
Ogólnie to brawa dla inżynierów z Ingolstadt za takie cuda.