Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Tryb awaryjny BŁĄD P008700

Silniki wysokoprężne
Lisek1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 02 sty 2017, 18:05
Lokalizacja: Goniądz

Tryb awaryjny BŁĄD P008700

Post autor: Lisek1980 » 27 kwie 2017, 12:45

Witam. u mnie podczas przyśpieszania/wyprzedzania silnik wchodzi w tryb awaryjny (migająca kontrolka świec żarowych). Po zgaszeniu silnika błąd znika i silnik pracuje normalnie. Komp pokazał błąd P008700 - ciśnienie w rampie paliwa/systemowe- za niskie - nieciągłe.
Miał ktoś taki przypadek? co to może być?
Dodam, że jest to silnik CGLC 2.0 TDI 177 km.
A6 C7 avant 2.0 TDI CGLC 177 KM

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 01 maja 2017, 01:36

Lisek1980 pisze:ciśnienie w rampie paliwa/systemowe- za niskie - nieciągłe.
jedna z pomp paliwa, filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa.

szczepan2007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 01 sie 2019, 13:16
Lokalizacja: Grążowice

Post autor: szczepan2007 » 16 wrz 2019, 09:56

Kolego czy rozwiałeś może problem z ciśnieniem.? Mam dokładnie takie same objawy.

[ Dodano: 2019-09-16, 09:56 ]
Witam moze komuś okaże się to pomocne. Mianowicie problem ze swoim silnikiem mam już rozwiązany. Zaczołem odwymiany filtra paliwa potem podmiany listwy wtryskowej z czujnikami lecz to nie to, następnie sprawdzenie pompy wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem PUDŁO!! poczym mechanik dobrał się do pompki w zbiorniku podmianka na inną i nic :( . Zostały jeszcze wtryski i co Bingo !! wszystkie leją przypuszczam dlatego tak sie rozsypały ponieważ jezdziłem tak około 3 miesięcy. <nerwus> . Mechanik twierdzi ze nigdy by nie przypuszczał ze to wtryski poniewż raczej jeśli wtryski leją sa zupełnie inne objawy. U mnie tylko przy przyspieszaniu silkni wchodził wtryb awaryjny niz pazatym. tylko troszke boli to 1800zł za regeneracje. <lol>
Japek

Robskate40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 16 sty 2023, 21:39
Imię: Robert
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wiedeń

Re:

Post autor: Robskate40 » 20 sie 2024, 08:50

szczepan2007 pisze:
16 wrz 2019, 09:56
Kolego czy rozwiałeś może problem z ciśnieniem.? Mam dokładnie takie same objawy.

[ Dodano: 2019-09-16, 09:56 ]
Witam moze komuś okaże się to pomocne. Mianowicie problem ze swoim silnikiem mam już rozwiązany. Zaczołem odwymiany filtra paliwa potem podmiany listwy wtryskowej z czujnikami lecz to nie to, następnie sprawdzenie pompy wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem PUDŁO!! poczym mechanik dobrał się do pompki w zbiorniku podmianka na inną i nic :( . Zostały jeszcze wtryski i co Bingo !! wszystkie leją przypuszczam dlatego tak sie rozsypały ponieważ jezdziłem tak około 3 miesięcy. <nerwus> . Mechanik twierdzi ze nigdy by nie przypuszczał ze to wtryski poniewż raczej jeśli wtryski leją sa zupełnie inne objawy. U mnie tylko przy przyspieszaniu silkni wchodził wtryb awaryjny niz pazatym. tylko troszke boli to 1800zł za regeneracje. <lol>

Witam czy u ciebie za każdym razem jak przyspieszałeś to wpadał w tryb awaryjny ? Czy mogłeś normalnie jeździć przez jakiś dystans

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja