Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0TDI CNHA] TURBO I CIŚNIENIE DOŁADOWANIA

Silniki wysokoprężne
Fritz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2020, 14:42
Lokalizacja: LU

[2.0TDI CNHA] TURBO I CIŚNIENIE DOŁADOWANIA

Post autor: Fritz » 05 sie 2023, 13:52

Wiatm
Pytanie do posiadaczy C7mek poliftowych 2.0TDI CNHA. Jakie wasze turbiny utrzymują ciśnienie względem ciśnienia zadanego przez sterownik?
U mnie jest spora różnica. Przy pełnym obciążeniu brakuje cały czas od 0,1 do 0,2bara. Turbo było oddane do regeneracji, ale nic to nie zmieniło dalej jest to samo. DPF wyprany przepływy w normie. Błędów w ECU brak.
Ten typ tak ma??? Czy przyczyna leży gdzie indziej??? Chyba że ja patrzę nie na ten kanał co trzeba...

Prośba jak by ktoś miał możliwość udostępmnienia logów.
-ciśnienie turbo wymagane
-ciśnienie turbo otrzymywane
-masa powietrza wartość rzeczywista
-średnia dawka wtrysku
-temperatury dla rząd 1
-wartość czujnika różnicy ciśnień

Robskate40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sty 2023, 21:39
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wiedeń

Re: [2.0TDI CNHA] TURBO I CIŚNIENIE DOŁADOWANIA

Post autor: Robskate40 » 18 lip 2024, 22:14

Poradziłeś sobie z tym ? U mnie też występuje takie niedoładowanie ale tylko w zakresie 1500-1800 obrotów, później trzyma idealnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl