Audi 2.0 Tdi Quattro CNHA 2017r. Witam od 2 tygodni mam dziwne objawy w moim Audi: sporadycznie podczas jazdy jak chce przyspieszyć to zapala się i migają świece żarowe na desce i moc spada, check się nie zapala. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu wszystko wraca niby do normy, tzn mam wrażenie że trochę muli między 1-2 tyś obrotów. Miałem już tak około 5 razy na 3000km. Zauważyłem też że dzieje się to jak dpf jest w 80% pełny, raz mi się zdażyło że dziwnie dużo kopcił podczas wypalania. Po skasowaniu błędów niby było ok, ale po 100km wrócił problem i tak jakby wymusił wypalenie dpf ( wtedy tak kopcił ). Może ktoś miał podobny problem?
Tu scan. Vcds:
5211 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej
P0087 00 [00100000] - za niskie
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 182333 km
Data: 2024.05.29
Czas: 18:02:25
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 2564.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 99.6 %
Prêdkoœæ pojazdu: 104 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 91 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 130 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napiêcie zacisku 30: 13.980 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Czujnik temperatury paliwa 1 rz¹d 1: wartoœæ nieprzetworzona: 46.6 °C
Œrednia dawka wtrysku: 87.47 mg/stroke
Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
Czujnik wysokiego ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 1353800 hPa
Czujnik wysokiego ciœnienia paliwa: wartoœæ wymagana: 1656400 hPa
Wspó³czynnik adaptacji zaworu regulacji ciœnienia: 1.0010
Poziom paliwa: 38.00 l
18111 - Sonda lambda 1; zespó³ 1; pr¹d pompy jonowej
P2237 00 [00100100] - przerwa
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 4
Przebieg: 181012 km
Data: 2024.05.06
Czas: 16:55:02
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1978.50 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
Prêdkoœæ pojazdu: 103 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 91 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 149 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 960 mbar
Napiêcie zacisku 30: 13.920 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Sonda lamb.rz¹d 1 przed kat.utlen.: jakoœæ http://sygn.reg.pr¹du pompy: 14
Sonda lambda rz¹d 1 przed kat.utlen.: jakoœæ sygn.regul.temperatury: 6
Sonda lambda rz¹d 1 przed katalizatorem utleniaj¹cym: elektrycznie skorygowany pr¹d pompy jonowej: 0.0000000 A
Sonda lambda rz¹d 1 przed kat.utleniaj¹cym: sterow.ogrzewania: 0.076 %
Sonda lambda rz¹d 1 przed kat.utlen.: el.skoryg.wart.czuj.Urie: 1.6285 V
Sonda lambda rz¹d 1 przed kat.utleniaj¹cym: rezyst.odniesienia: 87.0 Ohm
Sonda lambda rz¹d 1 przed kat.utlen.: http://akt.adapt.pr¹du pompy: 0.8723
19226 - Filtr cz¹stek sta³ych; zespó³ 1
P2002 00 [01100100] - za ma³a skutecznoœæ
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 2
Przebieg: 182265 km
Data: 2024.05.29
Czas: 13:13:19
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1887.50 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 44.3 %
Prêdkoœæ pojazdu: 76 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 88 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 86 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiêcie zacisku 30: 12.900 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Strumieñ spalin http://xn--niskocin-qtb.uk³.recyrkulacji spalin obliczony: 3.004
Stosunek ró¿nicy ciœnienia: http://xn--niskocin-qtb.uk³ad recyrkul.spalin: 29.6 kg/h
U.rec.spal.2: czuj.ró¿n.ciœ.1:rz¹d 1:nap.nieprzet:add. wartoœæ: 39.6 hPa
Uk³.recyrk.spalin 2: czuj.ró¿n.ciœn.1 rz¹d 1: wart.nieprzetw.: 37.2 hPa
Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 75.50 %
Zawór recyrk.spalin:1 rz¹d 2: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 45.97 %
Uk³.recyrkul.spalin 2: czuj.ró¿nicy ciœn.1 rz¹d 1: dyn.wartoœæ: 36.0 hPa
19225 - Regulacja ciœnienia do³adowania
P0299 00 [00100100] - nieosi¹gniêta granica regulacji
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 182644 km
Data: 2024.05.29
Czas: 21:42:07
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 2327.50 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 92.2 %
Prêdkoœæ pojazdu: 152 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 141 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napiêcie zacisku 30: 14.040 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Ciœnienie do³adowania: wartoœæ wymagana: 2955 hPa
Wejœcie ch³http://odn.pow.do³ad.: czuj.ciœn.1 rz¹d 1: wart.nieprzetw.: 2492.0 hPa
Przep³yw.powietrza 1 rz¹d 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1148.4 mg/stroke
Zawór recyrk.spalin:1 rz¹d 1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 0.02 %
Nastawn.przepust.1: rz¹d 1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 0.00 %
Nastawnik turbiny:1 rz¹d 1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 74.38 %
Œrednia dawka wtrysku: 66.08 mg/stroke
25710 - Regulacja ciœnienia do³adowania
P0299 00 [00100100] - nieosi¹gniêta granica regulacji
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 182644 km
Data: 2024.05.29
Czas: 21:42:07
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 2330.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 90.6 %
Prêdkoœæ pojazdu: 152 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 141 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napiêcie zacisku 30: 14.040 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Ciœnienie do³adowania: wartoœæ wymagana: 2960 hPa
Wejœcie ch³http://odn.pow.do³ad.: czuj.ciœn.1 rz¹d 1: wart.nieprzetw.: 2490.6 hPa
Przep³yw.powietrza 1 rz¹d 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1138.2 mg/stroke
Zawór recyrk.spalin:1 rz¹d 1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 0.02 %
Nastawn.przepust.1: rz¹d 1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 0.00 %
Nastawnik turbiny:1 rz¹d 1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 74.38 %
Œrednia dawka wtrysku: 65.70 mg/stroke
Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1
Problem z mocą 2.0 CNHA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 sty 2023, 21:39
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wiedeń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 cze 2024, 21:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Miechów
Re: Problem z mocą 2.0 CNHA
Wpada w tryb awaryjny, miałem dzisiaj podobne pikanie swiec żarowych auto wpadło w tryb awaryjny u mnie akurat była winna w wypiętej kostce od regulatora ciśnienia paliwa, auto zaczęło chodzić jak kosiarka.
Widzę, że przewinął się u Ciebie błąd p2002, chłodniczka recyrkulacji spalin jest pewnie zapchana, standardowy problem, egr pewnie tak samo przypchany, jedź na warsztat niech biorą pod kompa i robią, nie jeździj tak z tym problemem.
Widzę, że przewinął się u Ciebie błąd p2002, chłodniczka recyrkulacji spalin jest pewnie zapchana, standardowy problem, egr pewnie tak samo przypchany, jedź na warsztat niech biorą pod kompa i robią, nie jeździj tak z tym problemem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 sty 2023, 21:39
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wiedeń
Re: Problem z mocą 2.0 CNHA
Dałem auto do mechanika wyczyścił egr, posprawdzał niby wszystko i wszystkie błędy oprócz p0299 zostały usunięte, niestety błąd niedoładowania wraca i wrzuca go w tryb awaryjny. Mechanicy rozkładają ręce.Pablo07 pisze: ↑17 cze 2024, 22:01Wpada w tryb awaryjny, miałem dzisiaj podobne pikanie swiec żarowych auto wpadło w tryb awaryjny u mnie akurat była winna w wypiętej kostce od regulatora ciśnienia paliwa, auto zaczęło chodzić jak kosiarka.
Widzę, że przewinął się u Ciebie błąd p2002, chłodniczka recyrkulacji spalin jest pewnie zapchana, standardowy problem, egr pewnie tak samo przypchany, jedź na warsztat niech biorą pod kompa i robią, nie jeździj tak z tym problemem.