Witam posiadam problem z moim autem a mianowicie a6c5 1.9 tdi 85kw przeładowywaniem turbiny przez co intercooler wypluł uszczelkę, a problem polega na błędzie ciśnienie doładowania odchylenie dodatnie.
Sprawdzałem zawór N75 miernikiem, oporność zaworu n75 oraz N18 wynosi 16-18 omów chociaż sprawdzałem około 10 zaworów na złomie pokazywały podobne wartości. Na wtyczce zaworu N75 jest 9v na n18 12v. Gdzie szukać problemu co sprawdzić i jak? Nie posiadam możliwości sprawdzenia logów. Dziękuję z góry na wszystkie wskazówki i podpowiedzi
Oraz dodam auto wpada w tryb awaryjny przy 120
Zawór N75 przeładowywanie turbiny
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 694
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Zawór N75 przeładowywanie turbiny
Witam.
W Twoim przypadki ratują Cię tylko logi dynamiczne i wszystko się wyjaśni.
Może kolega, znajomy ma VCDS. To jest podstawa do szukania różnych przyczyn.+
Może być, że masz N75 sprawny ale gruszka przy turbinie ma nieszczelność.
Pozdrawiam.
W Twoim przypadki ratują Cię tylko logi dynamiczne i wszystko się wyjaśni.
Może kolega, znajomy ma VCDS. To jest podstawa do szukania różnych przyczyn.+
Może być, że masz N75 sprawny ale gruszka przy turbinie ma nieszczelność.
Pozdrawiam.