Mam problem w swojej Audi a6 C7 3.0 bitdi 313 2014 rok auto posiada jakiś program zwiększający moc (zrobiony przez poprzedniego właściciela mało mi wiadomo na jego temat) problem polega na tym że auto w prędkościach 160 km/h w górę przy jeździe powyżej 3-5 min i zapiętym 8 biegu
wpada w tryb awaryjny zaczyna migać kontrolka świec żarowych i wyskakuje komunikat że maksymalne obroty dopuszczalne to 2,5 tysiąca i auto całkowicie traci moc. Zaraz po zgaszeniu i odpaleniu na nowo auta auto już nie pokazuje błędu można jechać normalnie. Dodam tylko że ten błąd wyskakuje tylko i wyłącznie jak samochód jest na 8 biegu jeżeli skrzynia jest w trybie sportowym i trzyma to auto na 7 biegu to można jechać bez problemu i błąd nie wyskakuje ale jak wrzucę na tempomacie 180 w trybie sportowym i wbije ten 8 bieg to błąd i tak wyskakuje . W komputerze w vcds pokazuje jedynie błąd czujnika ciśnienia oleju silnikowego
Dodano po 11 minutach 50 sekundach:
Bład przełącznika ciśnienia oleju poprawka
Tryb awaryjny po dłuższej jeździe w większych prędkościach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 kwie 2024, 21:32
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 20 sty 2022, 08:03
- Imię: Szajn
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Tryb awaryjny po dłuższej jeździe w większych prędkościach
Kolego wróć do serii i podnieś u tunera ciśnienie oleju.
Wiadomym i całkiem powszechnie znanym faktem jest problem ciśnienia oleju (poruszany tutaj na forum), jakie daje pompa oleju na ustawieniach fabrycznych.
Często podczas jazdy, bez ostrzeżenia, korby w tych silnikach wychodzą bokiem - tzw. zjawisko, w którym krecik Tadeusz puka sobie młotkiem w piec od środka bez żadnego zażenowania
Wiadomym i całkiem powszechnie znanym faktem jest problem ciśnienia oleju (poruszany tutaj na forum), jakie daje pompa oleju na ustawieniach fabrycznych.
Często podczas jazdy, bez ostrzeżenia, korby w tych silnikach wychodzą bokiem - tzw. zjawisko, w którym krecik Tadeusz puka sobie młotkiem w piec od środka bez żadnego zażenowania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 lut 2023, 22:50
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Tryb awaryjny po dłuższej jeździe w większych prędkościach
Padłem, na tym forum nie widać jakoś latających korb w tych silnikach - widocznie mało jest ich tutaj.
Koszta naprawy pewnie przekraczają 1/2 wartości pojazdu ?
Koszta naprawy pewnie przekraczają 1/2 wartości pojazdu ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2023, 07:16
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Świdnica
Re: Tryb awaryjny po dłuższej jeździe w większych prędkościach
CGQB nie dotyczy problem olejowy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 20 sty 2022, 08:03
- Imię: Szajn
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Tryb awaryjny po dłuższej jeździe w większych prędkościach
chyba jednak kolego nie do końca:
https://www.auto-krak.pl/auto-krak/prob ... e-bentley/
Nie tylko silniki CRT..
Dobry słupek kosztuje ok. 20 k, plus przekładka. Ostatnio znajomemu zapukał Tedi w a6c7 i kupił słupek z jakiejś a7 za 25k. Tanio nie było, ale lata. Od razu podniósł ciśnienie oleju do 2,8 bara i już teraz chyba pojeździ Tedi jednak jest w przyczajeniu
https://www.auto-krak.pl/auto-krak/prob ... e-bentley/
Nie tylko silniki CRT..
Dodano po 3 minutach 21 sekundach:
Dobry słupek kosztuje ok. 20 k, plus przekładka. Ostatnio znajomemu zapukał Tedi w a6c7 i kupił słupek z jakiejś a7 za 25k. Tanio nie było, ale lata. Od razu podniósł ciśnienie oleju do 2,8 bara i już teraz chyba pojeździ Tedi jednak jest w przyczajeniu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga