Witam wszystkich!
Podczas sprawdzania bezpieczników i znalezienia spalonego bezpiecznika od gniazdka 12v nie potrzebnie szukałem z przodu być może jakiś wsadziłem nie na swoje miejsce i zaczął sie problem z
awaria ESC awaria układu kierowniczego hamulca postojowego cisnienia w kolach i pare innych
wycieraczki i spryskiwacze nie działają nie można zamknąć z pilota tylnych drzwi nie działaj kierunkowskazy <jedynie jak załączę awaryjne> co sie mogło stać jakieś porady ?
Akumulator pisze żeby naładować czy mozna taki akumulator ladowac zwyklym prostownikiem ?
Ogolna Awaria
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Re: Ogolna Awaria
Sprawdź wszystkie wolne miejsca na listwach bezpieczników. Jeżeli masz rozpiskę, to zweryfikuj z nią ich osadzenia. W wolnych gniazdach jeśli masz po obu stronach blaszki, uzupełnij tam bezpiecznikami. Prawdopodobnie gdzieś jest brak zasilania. Ako masz raczej AGM, więc ładuj nowoczesną ładowarką, którą można ustawić na AGM, np. CTEK. Nie odłączaj akumulatora do ładowania i nie ładuj na biegunach tylko w miejscach do ładowania aby prąd przechodził przez moduł zarządzania energią.
A na przyszłość, przed wyciąganiem bezpieczników, zrób sobie ich fotkę.
A na przyszłość, przed wyciąganiem bezpieczników, zrób sobie ich fotkę.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 07 lis 2018, 08:00
- Imię: ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Ogolna Awaria
Najgorsze ze aku juz został wyjęty i się ładuje mam tam jakiś na razie wsadzony żeby zamknąć drzwi .Czy wobec wyjęcia akumulatora i wsadzeniu go powrotem trzeba teraz cos zrobić dodatkowo?
Teoretycznie auto zapala ale jest blokada zapłonu czy cos w tym stylu zrobiona w warsztacie i gaśnie po sek i najgorsze ze nie mogę wyłączyć tej blokady zawsze mi mrugnęły kierunkowskazy jak zapłon został odblokowany teraz nawet nie działają na postoju przy włączonym zapłonie jednie po wciśnięciu awaryjnych
Później tak pomyślałem ze mogłem zrobić foto
Co do pustych miejsc po bezpiecznikach sugerujesz żeby powsadzać w puste miejsca wszystkie które maja styki nic się nie stanie ?
Czy te różne komunikaty mogły sie pokazywać ze względu na słaby akumulator ?
Rozpiske mam taka ogólna ale nie konkretna dla mojego auta i nie wiem czy sa takie u mnie jest duzo pustych miejsc na bezpieczniki i w sumie to nie wiem ktore powinny byc
Teoretycznie auto zapala ale jest blokada zapłonu czy cos w tym stylu zrobiona w warsztacie i gaśnie po sek i najgorsze ze nie mogę wyłączyć tej blokady zawsze mi mrugnęły kierunkowskazy jak zapłon został odblokowany teraz nawet nie działają na postoju przy włączonym zapłonie jednie po wciśnięciu awaryjnych
Później tak pomyślałem ze mogłem zrobić foto
Co do pustych miejsc po bezpiecznikach sugerujesz żeby powsadzać w puste miejsca wszystkie które maja styki nic się nie stanie ?
Czy te różne komunikaty mogły sie pokazywać ze względu na słaby akumulator ?
Rozpiske mam taka ogólna ale nie konkretna dla mojego auta i nie wiem czy sa takie u mnie jest duzo pustych miejsc na bezpieczniki i w sumie to nie wiem ktore powinny byc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Re: Ogolna Awaria
Tak, słabe ako może generować błędy. Pustych miejsc będzie wiele, ale te gdzie powinny być bezpieczniki posiadają w gnieździe po obu stronach piny. Inne powinny mieć najwyżej po jednym, po stronie listwy zasilającej. Nic się nie stanie gdy wsadzisz bezpiecznik w niepotrzebne miejsce. Przyjrzyj się tym gniazdom, możliwe, że będzie Ci potrzebne lusterko. Jak gaśnie Ci po sekundzie, to prawdopodobnie immo albo inna blokada działa. Niestety, wskazane podłączyć komputer i sczytać błędy i je wykasować.
Jeśli wsadzasz ten sam akumulator, nie musisz nic robić. Pojawi się błąd czujnika kąta skrętu, ale zniknie po przejechaniu kilkudziesięciu metrów. Jak wsadzasz inny akumulator, musisz go zakodować, ale i tak nie powinno być problemów z odpaleniem.
Jeśli wsadzasz ten sam akumulator, nie musisz nic robić. Pojawi się błąd czujnika kąta skrętu, ale zniknie po przejechaniu kilkudziesięciu metrów. Jak wsadzasz inny akumulator, musisz go zakodować, ale i tak nie powinno być problemów z odpaleniem.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga