_wladi_ pisze: ↑05 lut 2024, 07:47
Przecież masz napisane co się uszkodziło…nastawnik do wymiany sam tego nie zrobisz.
Niech od razu kupi nowe audi...
Co to ma być za porada.
Chłopie ogarnij się!!
Jestem tego zdania, że jak się nie wie co powiedzieć, to lepiej nic nie mówić, niż wprowadzać zamęt.
Należy zdemontować mechatronikę i zobaczyć co jest powodem, a to może zrobić sam.
Miałem analogiczny błąd, ale nastawnika biegów 2.
Powodem usterki nastawnika był spadek ciśnienia oleju na jednym z elektrozaworów, na skutek uszkodzenia filtra siatkowego/uszczelnienia u podstawy tego elektrozaworu (k1 lub K2).
Wcześniej wymieniłem te elektrozawory, duży zestaw naprawczy mechatroniki. Musiał się jeden z tych zaworów zaciąć i ciśnienie rozsadziło filtr siatkowy i wypchało smoka z gniazda olejowego.
Wyskoczył wówczas błąd nastawnika.
Powodem takiego stanu rzeczy może być również uszkodzenie lub wypracowanie uszczelnienia tłoczyska u podstawy kosza sprzęgłowego od strony pompy oleju.
Jak widać powodów może być co najmniej kilka i wcale nie musi być to bezpośredni związane z nastawnikiem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.