Witam - proszę o informację jaka jest różnica w praktyce w zamianie sprężyn przednich
8K0 411 105 DS - 0JH (2.0 177koni) / 0JH — klasa nacisku osi przedniej 854-885 kg
8K0 411 105 DJ - 0JK (2.0 190koni) / 0JK - klasa nacisku osi przedniej 919-952 kg
ma to jakiś wymierny/realny wpływ zmiana sprężyn z 0JH na 0JK ?
Sprężyny przód
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Sprężyny przód
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 161
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.5 V8 520KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Sprężyny przód
W teorii na 0JK może stać ciut wyżej i sztywniej, ale w praktyce wydaje mi się, że nie odczujesz zauważalnej różnicy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga