Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Analiza wyników DPF 3,0 TDI CDUC 245KM

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Online
Szajn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 20 sty 2022, 08:03
Imię: Szajn
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Analiza wyników DPF 3,0 TDI CDUC 245KM

Post autor: Szajn » 26 sty 2024, 09:32

Witam,
proszę kogoś ogarniętego o interpretacje wyników.
Offset niezerowy, więc czujnik RC w drodze.
W statystykach DPF, ostatnie zdjęcie, zastanawiająca jest max. temp. za DPF przy reg. -273,14 st. C, aktualna średnia jest już ok.
Bardzo duża dysproporcja pomiędzy ilością sadzy obl. i rzeczywistą.
Samochód ma obecnie 240kk oryginalny przebieg. Latane głównie na autostradzie ok 120 km dziennie.
Nigdy nie mogę wyczaić kiedy jest wypalanie w tym silniku, obroty nie wzrastają, może trochę bardziej śmierdzi z wydechu kiedy to się dzieje, ale teraz w zimie to zawsze spaliny są bardziej wyczuwalne w dieslu.
Jak u was w tym silniku rozpoznajecie zainicjowanie regeneracji?

I tak A7, dane:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja