Witajcie.
A6 C6 sedan 2010r.
Miałem wyciek do środka, pod nogami kierowców zbierała mi się woda.
Po ściągnięciu skrzynki bezpieczników i wyczyszczeniu wszystkiego ukazał mi się taki widok.
Auto po niezłym dzwonie, wstawiany chyba nowy przód jakieś 10 lat temu jak przyjechało auto do Polski.
Po latach uszczelnienie, które było tam napchane zaczęło przepuszczać wodę.
Proszę, doradźcie jak to naprawić? Myślę o tym, żeby to odspawać w miejscach, gdzie się da a w najgorszych naspawać kawałki blach żeby wypełnić to i wzmocnić.
A co potem? Masa na pędzel i baranek?
Naprawa, uszczelnienie blach podszybia - cieknie do środka
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 731
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Naprawa, uszczelnienie blach podszybia - cieknie do środka
Cześć.
Wg mnie,
nie odrywałbym tego połączenia (aby przypadkiem nie stracić geometrii) tylko jeszcze bardziej wzmocniłbym, a zrobiłbym tak:
- wyczyściłbym to miejsce do gołej czystej blachy (skrobak, szlifierka, wiertarka ze szczotką drucianą) i jazda
- między starymi spawami i po obwodzie, dobiłbym blachę, tak aby zmniejszyć szczelinę między nimi
- dołożyłbym do tego kilka - kilkanaście nowych spawów-spoin (aby to jeszcze bardziej wzmocnić)
- szlifierką zeszlifować za wysokie spawy - spoiny
- zastosować odrdzewiacz oraz (po wyschnięciu) zabezpieczyć całość farbą antykorozyjną z 2x
- po wyschnięciu nałożyć masę wyrównującą i nadać kolor jaki odpowiada nadwoziu.
- całość poskładać i cieszyć się z jazdy.
Pozdrawiam.
Wg mnie,
nie odrywałbym tego połączenia (aby przypadkiem nie stracić geometrii) tylko jeszcze bardziej wzmocniłbym, a zrobiłbym tak:
- wyczyściłbym to miejsce do gołej czystej blachy (skrobak, szlifierka, wiertarka ze szczotką drucianą) i jazda
- między starymi spawami i po obwodzie, dobiłbym blachę, tak aby zmniejszyć szczelinę między nimi
- dołożyłbym do tego kilka - kilkanaście nowych spawów-spoin (aby to jeszcze bardziej wzmocnić)
- szlifierką zeszlifować za wysokie spawy - spoiny
- zastosować odrdzewiacz oraz (po wyschnięciu) zabezpieczyć całość farbą antykorozyjną z 2x
- po wyschnięciu nałożyć masę wyrównującą i nadać kolor jaki odpowiada nadwoziu.
- całość poskładać i cieszyć się z jazdy.
Pozdrawiam.