Witam, od niedawna miałem problem po odpaleniu auta po dłuższym postoju bądź po nocy, falujace obroty szarpanie silnika i śmierdzące spaliny, kiedy silnik się nagrzał wszystko ustępowało, na ciepłym można było gasić i odpalać bez żadnych objawów. Wtryski poszły na regenerację okazało się że coś z nimi nie tak (niestety nie mam żadnych logow ze starych wtryskow). Nowe wtryski założone objawy takie same może mala różnica mechanik kazał pojezdzic chwilę może się unormuje, niestety cały czas to samo ale znalazłem jeden wtrysk nie zakodowany, zakodowalem i niestety dalej to samo. Nie jestem specem ale sprawdzałem czujniki temperatury pokazują dobrze, swiece zarowe sprawdzone niby po pomiarach pokazywało ok ale założyłem wszystkie nowe bez zmian. Przeplywomierz na moje pokazuje ok, filtr paliwa powietrza i olej świeży. Cisnienie paliwa na vcds tez pokazuje ok. Przybywania ubywania płynów nie zauważyłem. Nie wiem czy dobre parametry w logach ustawiłem ale nie podobają mi się korekty nowych wtryskow. Wtryski wyglądają wizualnie na nowe nie sprawdziłem numerów starych ale robię u tego mechanika już dłuższy czas auta i zawsze było ok. Moze jakies wadliwe. Z ciekawosci jakie korekty pokazuja nowe wtryski? Teraz byłem na urlopie auto oczywiście wraca za tydzien do mechanika wtryski na gwarancji ale nie wiadomo co oni wymysla. Proszę o jakieś wskazówki. Błędów w komputerze nie ma żadnych.
Audi a6 c7 3.0 tdi quattro 160kw przebieg ok 100 000
Log #725856
Dziękuję i życzę miłego dnia.
Audi a6 c7 3.0 tdi 160kw prosba o analize logow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 08 maja 2018, 21:01
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Audi a6 c7 3.0 tdi 160kw prosba o analize logow
Problem znaleziony, wyczyszczona klapa za egr. W drugim tygodniu wyczyściłem cały kolektor i założyłem nowe uszczelki. Problem z falowaniem na zimnym silniku ustąpił. Pozdrawiam