Witam, od niedawna jestem posiadaczem 3,0 bitdi CGQB
Borykam się z problemem wyrzucania płynu chłodniczego przez korek w zbiorniczku tylko i wyłącznie przy większych prędkościach. Trasa 200-300km na tempomacie i nic się nie dzieje nawet nie ubędzie płynu ani nie zwiększa się ciśnienie w układzie.Test na spaliny nie pokazał obecności w płynie. Wycieków brak. Między głowicami sucho.
Egr jest zaślepiony, brak dpf.
Poprzedni właściciel zrobił program na 380km. Modyfikacje które wykonał to ic wagnera i dodatkowo do.
Przed zakupem tego auta został założony seryjny dp z katalizatorem. Bije się z myślami oby tylko nie upg. Czy jest możliwe ze chodniczka egr powoduje takie objawy? Mogło się zwiększyć ciśnienie spalin w chłodniczce egr przez przywrócenie dp do serii? Po świętach będzie próba zrobienia obejścia egr. Może ktoś się spotkał z podobna sytuacja i może naprowadzić co można jeszcze sprawdzić ?
[BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: [BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
Niestety lecz z tego co napisałeś to będzie któraś głowica a finalnie i tak trzeba będzie dwie zrobić. Próbuj najprostszych czynności jak bapass bo remont głowic to już duże koszta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 cze 2013, 20:44
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Re: [BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
Pierwsze co zamówiłem nowy oryginalny korek bo to mogłem we własnym zakresie wymienić.
Aktualnie czekam na termin u mechanika aby zrobić baypass na chłodniczke egr.
Jednak czuje w kościach ze to UPG i jak się orientowałem w cenach to średnio rzucane są kwoty około 15 tys zł jeśli rozrząd będzie ok. U mnie ma przejechane 50 tys km od wymiany.
Może jest tutaj jakaś osoba która siedzi w tym temacie i była by chętna Zajac się tym przypadkiem ?
Aktualnie czekam na termin u mechanika aby zrobić baypass na chłodniczke egr.
Jednak czuje w kościach ze to UPG i jak się orientowałem w cenach to średnio rzucane są kwoty około 15 tys zł jeśli rozrząd będzie ok. U mnie ma przejechane 50 tys km od wymiany.
Może jest tutaj jakaś osoba która siedzi w tym temacie i była by chętna Zajac się tym przypadkiem ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: [BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
To jest cena z ASO ? Bo jeśli nie to dużo za duża .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 cze 2013, 20:44
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Re: [BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
Zwykły warsztat na górnym Śląsku. Może miałbyś kogoś kto by się podjol tematu w niższej cenie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 14:17
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sobowidz GDA
Re: [BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
Jak sytuacja ? U mnie podobne objawy, początkowo myślałem że brakujący płyn to wina korka zbiorniczka lub wężyka pod zbiorniczkiem. Niestety nadal wybija płyn korkiem, jak znajdę chwilę czasu to spróbuję ominąć chlodniczke i wtedy będę mial pewność czy zwalać czapki czy wymienić chlodniczke. Ale jestem ciekaw co wyszło u ciebie.
Pierwsze kroki na forum w 2011- A6 C5 2.5 TDI Quattro (świeże prawko 0 pojęcia o mechanice) 2016-2019 A3 8P 2.0 FSI | 2022 - A6 C7 3.0 TDI CLAA Quattro Sline
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 cze 2013, 20:44
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Re: [BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
Aktualizacja tematu.
Po ściągnięciu głowicy okazało się ze uszczelki są ok. Jednak na próbie szczelności okazało się ze jedna głowica jest pęknięta. Zakupiona została używana. Czekam na zakończenie naprawy w CGQB chlodniczki egr nie stanowią problemów. A gdyby to była chlodniczka wyszło by to na teście Co2 w układzie chłodzenia.
Po ściągnięciu głowicy okazało się ze uszczelki są ok. Jednak na próbie szczelności okazało się ze jedna głowica jest pęknięta. Zakupiona została używana. Czekam na zakończenie naprawy w CGQB chlodniczki egr nie stanowią problemów. A gdyby to była chlodniczka wyszło by to na teście Co2 w układzie chłodzenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga