Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Kolega straszy tu uwaleniem jednostki. Może i ma to sens - jak ktoś zmieni nie te linijki eepromu co trzeba. Mi kiedyś też wpierał na priv że nie da się zalogować inaczej niż online do modułu 5F. Oczywiście oferował swoją pomoc zdalnie i nie za free. Rozumiem, każdy z czegoś żyje, nie chcesz pomagać nie pomagaj - ale nie wprowadzaj ludzi w błąd, że coś się nie da i tylko online który on tylko ma dostęp itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 lut 2023, 08:37
- Imię: Marcin
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Przecież to jest komputer (system ) oparty pewnie na jakim linuxie itp. wiadomo że cokolwiek zmieniając w Eprom robi się backup w razie co zawsze można wrócić do poprzedniego stanu. Czy mmi wstanie tego nie wiem ( metoda prób i błędów ) Tak samo koledzy bardziej doświadczeni, jak zaczynali pewnie nie jedną jednostkę uśmiercili Gorszą sprawą wydaje się właśnie nadpisywanie znaków przez interfejs, nie masz danych nie masz backup-u nie masz nic Jak wtedy coś się posypie to już się robi problem...130TDI pisze: ↑14 kwie 2023, 07:36Kolega straszy tu uwaleniem jednostki. Może i ma to sens - jak ktoś zmieni nie te linijki eepromu co trzeba. Mi kiedyś też wpierał na priv że nie da się zalogować inaczej niż online do modułu 5F. Oczywiście oferował swoją pomoc zdalnie i nie za free. Rozumiem, każdy z czegoś żyje, nie chcesz pomagać nie pomagaj - ale nie wprowadzaj ludzi w błąd, że coś się nie da i tylko online który on tylko ma dostęp itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
dalej zlecasz naprawy za plecami tak jak mi kiedyś i nie płacisz potem?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 211
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
_wladi_ pisze: ↑13 kwie 2023, 12:05co z tego że ktoś podpowie jak to zrobić jak się nie ma odpowiedniego sprzętu…jeżeli ktoś zajmujący się takimi rzeczami na tym zarabia i zakupił sprzęt oryginalny za dziesiątki tysięcy to raczej będzie oferował swoje usługi nie mówię tu już nawet o wiedzy, którą musiał nabywać latami. Ja to rozumiem i niestety taki jest rynek bynajmniej w Polsce bo też wiem, że na zagranicznych forach trochę inaczej to wyglada
Mylicie nahalne oferty usług płatnych z ideą jaka przyświeca takim portalom.
Do tego są odpowiednie działy. Tam się ogłaszajcie.
Jestem zarejestrowany na większości zagranicznych forach odnośnie każdej europejskiej, azjatyckiej marki pojazdu.
Mam porównanie, śledzę to forum parę lat i jest to jedno z gorszych jakie znam.
Wykładnikiem oceny jest poziom wiedzy i dostep do niej.
Niestety więcej się dowiesz na forum fiata czy opla.
Tutaj co drugi post reklama, komercja i kryptoreklama, że o głupich pytaniach nie wspomnę.
Zarówno pytający jak i odpowiadający nie mają bladego pojęcie po co jest forum, co to jest opcja szukaj, albo jak brzmi definicja żebrania.
Ja też mam sprzętu za grube dziesiątki tysięcy i naprawiam auta zawodowo , ale nie biegam po tematach i nie żebram o klienta.
Co by nie być gołosłownym. jedno pytanie i trzy hieny...
topic106508.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 211
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
carlos666 pisze: ↑21 kwie 2023, 07:57_wladi_ pisze: ↑13 kwie 2023, 12:05co z tego że ktoś podpowie jak to zrobić jak się nie ma odpowiedniego sprzętu…jeżeli ktoś zajmujący się takimi rzeczami na tym zarabia i zakupił sprzęt oryginalny za dziesiątki tysięcy to raczej będzie oferował swoje usługi nie mówię tu już nawet o wiedzy, którą musiał nabywać latami. Ja to rozumiem i niestety taki jest rynek bynajmniej w Polsce bo też wiem, że na zagranicznych forach trochę inaczej to wyglada
Mylicie nahalne oferty usług płatnych z ideą jaka przyświeca takim portalom.
Do tego są odpowiednie działy. Tam się ogłaszajcie.
Jestem zarejestrowany na większości zagranicznych forach odnośnie każdej europejskiej, azjatyckiej marki pojazdu.
Mam porównanie, śledzę to forum parę lat i jest to jedno z gorszych jakie znam.
Wykładnikiem oceny jest poziom wiedzy i dostep do niej.
Niestety więcej się dowiesz na forum fiata czy opla.
Tutaj co drugi post reklama, komercja i kryptoreklama, że o głupich pytaniach nie wspomnę.
Zarówno pytający jak i odpowiadający nie mają bladego pojęcie po co jest forum, co to jest opcja szukaj, albo jak brzmi definicja żebrania.
Ja też mam sprzętu za grube dziesiątki tysięcy i naprawiam auta zawodowo , ale nie biegam po tematach i nie żebram o klienta.
Co by nie być gołosłownym. jedno pytanie i trzy hieny...
topic106508.html
Ale STOP dlaczego zaraz hieny ? to nie jest audi a6 c5/c6 że wejdziesz na forum i sobie sciągniesz jakąś płytke CD nagrasz i działa , to są nowe samochody nowa elektronika i nawet profesjonaliści sobie wyrywają włosy czasem przy pracach na tych samochodach , niema co płakać , pewnych rzeczy się nieda samemu zrobić tym bardziej to o co pytał z twojego linku , take it or leave it;)
Fajnie jak coś można zrobić samemu ale też fajnie jak ktoś jest na forum polecany i zaufany który Ci to odpłątnie zrobi (zakładając że nie zrobisz samemu czegoś) to nie jest Link do mapki a nowe samochody niestety
NaviTronic
-
Online_wladi_
- Moderator
- Posty: 746
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Czemu mnie cytujesz przecież napisałem że nie wszystko można zrobić za darmo bo wiedza zdobywana latami i sprzęt za grubą kasę niestety kosztuje. Co z tego że powiemy komuś jak to zrobić jak ktoś nie ma do tego sprzętu albo jakieś klony którymi uwalą sterownik a potem płacz. Czy na zagranicznych forach pomagają za darmo? Tak ale wiedza nie będzie przydatna jeżeli nie mamy sprzętu a jeżeli ktoś kupił taki sprzęt wydając dziesiątki tysięcy to na chłopski rozum dlaczego ma wykorzystywać ten sprzęt za darmo. Taki mamy klimat ja co mogę to robię klonem vcds ale pewnych rzeczy nie ruszam i pewnych rzeczy nie da się zrobić vcds a kupić sprzęt za 20 tys żeby zrobić jedną rzecz mija się z celem. Amencarlos666 pisze: ↑21 kwie 2023, 07:57_wladi_ pisze: ↑13 kwie 2023, 12:05co z tego że ktoś podpowie jak to zrobić jak się nie ma odpowiedniego sprzętu…jeżeli ktoś zajmujący się takimi rzeczami na tym zarabia i zakupił sprzęt oryginalny za dziesiątki tysięcy to raczej będzie oferował swoje usługi nie mówię tu już nawet o wiedzy, którą musiał nabywać latami. Ja to rozumiem i niestety taki jest rynek bynajmniej w Polsce bo też wiem, że na zagranicznych forach trochę inaczej to wyglada
Mylicie nahalne oferty usług płatnych z ideą jaka przyświeca takim portalom.
Do tego są odpowiednie działy. Tam się ogłaszajcie.
Jestem zarejestrowany na większości zagranicznych forach odnośnie każdej europejskiej, azjatyckiej marki pojazdu.
Mam porównanie, śledzę to forum parę lat i jest to jedno z gorszych jakie znam.
Wykładnikiem oceny jest poziom wiedzy i dostep do niej.
Niestety więcej się dowiesz na forum fiata czy opla.
Tutaj co drugi post reklama, komercja i kryptoreklama, że o głupich pytaniach nie wspomnę.
Zarówno pytający jak i odpowiadający nie mają bladego pojęcie po co jest forum, co to jest opcja szukaj, albo jak brzmi definicja żebrania.
Ja też mam sprzętu za grube dziesiątki tysięcy i naprawiam auta zawodowo , ale nie biegam po tematach i nie żebram o klienta.
Co by nie być gołosłownym. jedno pytanie i trzy hieny...
topic106508.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Ja także nie mam przeciwko jeśli ktoś na tym zarabia, ale nadzwyczajnej nie trawię jak ktoś wciska kit, że nie przerobi jednostki 3gp z us na eu bez płatnego dostępu online. To już jest wprowadzanie w błąd, wiadomo jakieś ryzyko niepowodzenia jest, ale każdy chyba robi to na własne ryzyko. Nie chcesz to nie podpowiadaj, ale nie utrudniaj i nie strasz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 211
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Online nie jest potrzebny ale potrzebny jest sprzęt za conajmniej 1500zł więc warto się zastanowić czy jak ktoś robi dla siebie to warto inwestować 1500zł skoro konwersja kosztuje 1000zl130TDI pisze: ↑21 kwie 2023, 11:42Ja także nie mam przeciwko jeśli ktoś na tym zarabia, ale nadzwyczajnej nie trawię jak ktoś wciska kit, że nie przerobi jednostki 3gp z us na eu bez płatnego dostępu online. To już jest wprowadzanie w błąd, wiadomo jakieś ryzyko niepowodzenia jest, ale każdy chyba robi to na własne ryzyko. Nie chcesz to nie podpowiadaj, ale nie utrudniaj i nie strasz.
NaviTronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
To pisz w ten sposób, a nie od razu zapraszasz na PW .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Forum jest tak dobre jak jego moderatorzy. Admin robi co może ale porządku idyscyplinyt brak. Takie rzeczy jak BAN , czasowy BAN to najlepszy bat na polactwo i januszowanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 211
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
ja nikogo na priv nie zapraszam :D
NaviTronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Na pewno? Przykładowo:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 211
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
te odpowiedzi nie dotyczą tego tematu a tematów w których nieda się konkretnie pomóć inaczej niż "zaprosić" do siebie jeżeli masz jakiś inny pomysł aby tym ludzią pomóc to chętnie się podepne i pomoge w taki sam sposób.
"Witam
Jestem tu nowy i przypuszczam ze już ktoś szukał tak jak ja kogoś z okolic Bytomia kto pomógłby ze spolszczeniem menu i wgraniem nowych map do c6 z 2009roku,jeżeli ma ktoś jakieś namiary na kogoś kto może mi pomóc będę wdzięczny
pozdrawiam i życzę miłego dnia"
"Witam
Jestem tu nowy i przypuszczam ze już ktoś szukał tak jak ja kogoś z okolic Bytomia kto pomógłby ze spolszczeniem menu i wgraniem nowych map do c6 z 2009roku,jeżeli ma ktoś jakieś namiary na kogoś kto może mi pomóc będę wdzięczny
pozdrawiam i życzę miłego dnia"
NaviTronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 cze 2022, 14:34
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: DLB
Re: Przerobienie MMI 3g/3g+ USA na EU + ochrona komponentu
Dla potomnych Q3, A, AT64A. nie ma wymiarów zwykłego 24C więc zwykły krokodylek nie da rady. Do q3 24c to gigant pod względem wielkości. Trzeba płytkę mieć raczej . Q3 ma 4 nóżki na 3mm ok.@tacim napisał:
Krokodylek da radę ale piny inaczej idą i bez płytki . Bez wylutowywania po kabelkach ( stacja lut. ) . Tak VCP ryżowy też da radę ...Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga