W poprzednim temacie opisalem swoj problem, kilkunastu bledow
Dzisiaj znalazlem modul pod maska ktory ma ewidentnie wilgoc na zewnatrz , po odkreceniu srub od modulu okazalo sie ze gwint na srubie posiadal tez wilgoc, takze biore pod uwage ze to moze byc problemem choinki na pulpicie.
Pytanie, czy ten modul da sie rozebrac ? bo po odkreceniu samych srub nie da sie rozebrac , modul jest chyba klejony
Czy jezeli ewentulnie kupie uzywke, to czy po podpieciu trzeba cos komputerem programowac ?
Wilgoc na module
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 lip 2011, 08:07
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PABIANICE
Wilgoc na module
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- _wladi_
- Moderator
- Posty: 766
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
Re: Wilgoc na module
Widocznie to jest przyczyna Twojego problemu niestety moduł trzeba będzie zakodować najlepiej by było podmienić z kimś i na 100% się upewnić że to wina modułu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 lip 2011, 08:07
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PABIANICE
Re: Wilgoc na module
Ale jezeli podmienie modul to rozumie ze bede musial go od razu zakodowac zeby odpalic samochod ?
Jezeli okaze sie ze wina nie lezy w module to przy montazu go spowrotem do samochodu skad bym podmieniony znow bedzie trzeba kodowac czy wowczas juz nie :
Jezeli okaze sie ze wina nie lezy w module to przy montazu go spowrotem do samochodu skad bym podmieniony znow bedzie trzeba kodowac czy wowczas juz nie :
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: Wilgoc na module
sterownik silnika w C7, praktycznie każdy tak wygląda, ze względu na miejsce i sposób montażu. i jeszcze bezpośrednio nad nim, mamy wlew płynu do spryskiwaczy. kupisz drugi sterownik - trzeba ECU zaprogramować do Immo, zrobić Clone Immo, lub zrobić ImmoOff
R1200GS ADV LC
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga