Witam,
szukam informacji czy w silniku 2.4/2.8 warto założyć separator oleju OCT, może ktos zakładał cos takiego i się podzieli wiedzą?
Oil Catch Tank
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 cze 2021, 19:23
- Imię: Pieter
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mława
Re: Oil Catch Tank
Temat ogarnięty.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 cze 2021, 19:23
- Imię: Pieter
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mława
Re: Oil Catch Tank
Zobacz kiedy napisałem pierwszego posta... Długo czekalem aż ktos cos napisze, doradzi ale nikt sie nie odezwał, wkurzyłem się i postanowiłem sam się za to zabrać, poczytałem trochę tu i tam, przede wszystkim chciałem się dowiedzieć na jakiej zasadzie działa odma itp.
Dodano po 3 minutach 19 sekundach:
Wogóle do założenia OCT skłoniła mnie ciągle zawalona odma, wieczne masło w wężach,w zimie to wogóle masakra, dziwiłem się czsami że auto jeszcze odpala, że mi uszczelek pod pokrywą zaworów nie wywaliło...
Temat jest na razie w fazie testów, bo jeżdzę z OCT koło 2ch tygodni....
Dodano po 3 minutach 19 sekundach:
Wogóle do założenia OCT skłoniła mnie ciągle zawalona odma, wieczne masło w wężach,w zimie to wogóle masakra, dziwiłem się czsami że auto jeszcze odpala, że mi uszczelek pod pokrywą zaworów nie wywaliło...
Temat jest na razie w fazie testów, bo jeżdzę z OCT koło 2ch tygodni....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 cze 2020, 21:35
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Oil Catch Tank
Problemy masła w odmie znane, mimo silnika V6 i temperatur pod maską. Jeśli to nie problem, napisz, proszę jeszcze raz. Nie ma kompleksowo opisanej modyfikacji, nawet po 2 tygodniach działania. Aktualnie zdejmuję kolektor dolotowy, żeby wymienić krótką odmę, pod przepustnicą, bo i niej 90% opisów nawet nie wspomina, górna była pełna masła i nawet nie chcę myśleć, co jest na dole, zastawiłem się kompletem uszczelek i dupereli a i tak do przepustnicy nieprodukowana a magazyny wszędzie puste.pitstop77 pisze: ↑31 mar 2023, 13:36Zobacz kiedy napisałem pierwszego posta... Długo czekalem aż ktos cos napisze, doradzi ale nikt sie nie odezwał, wkurzyłem się i postanowiłem sam się za to zabrać, poczytałem trochę tu i tam, przede wszystkim chciałem się dowiedzieć na jakiej zasadzie działa odma itp.
Dodano po 3 minutach 19 sekundach:
Wogóle do założenia OCT skłoniła mnie ciągle zawalona odma, wieczne masło w wężach,w zimie to wogóle masakra, dziwiłem się czsami że auto jeszcze odpala, że mi uszczelek pod pokrywą zaworów nie wywaliło...
Temat jest na razie w fazie testów, bo jeżdzę z OCT koło 2ch tygodni....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 cze 2021, 19:23
- Imię: Pieter
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mława
Re: Oil Catch Tank
Pod przepustnicą masz odmę z bloku silnika, też jest od cholery masła ale ja tam na razie nic nie robiłem bo sporo rozbierania żeby się tam dostać.
Jesli chodzi o OCT to połączyłem go z wężami z głowic, niedługo do niego zajrzę i zobaczę co w srodku.
Jesli chodzi o OCT to połączyłem go z wężami z głowic, niedługo do niego zajrzę i zobaczę co w srodku.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami