Hej, silnik w moim aucie ma kod DLZA (340KM, 2995cm3, aktualny przebieg 30tys km).
Podobno sa tutaj 3 łańcuchy. Przy jakim przebiegu nalezy sie wymiana rozrzadu w teorii?
Czy mozecie podzielić sie wiedza praktyczna jak zachowuje sie rozrzad w tym silniku. Jak to jest w praktyce? Kiedy zaczyna halasowac, jak to rozpoznac? Znajomy mechanik nastraszyl mnie, ze nawet przy przebiegu 90 tys km moze zachodzic potrzeba wymiany rozrzadu, a koszty sa niemałe. Czy to prawda?
rozrząd w A6 C8 55TFSI
- Doc
- Administrator
- Posty: 2675
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: rozrząd w A6 C8 55TFSI
Jacku zapytaj znanego, dobrego właściciela warsztatu Audi / BMW / VW w Legionowie. Co prawda nie w ASO. https://powerperformance.pl , https://powerperformance.pl/galeria/
Ogólnie mówiąc jakby co... polecam.
Ogólnie mówiąc jakby co... polecam.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
OnlineAudiSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 30 paź 2014, 14:17
- Imię: Pablo
- Moje auto: RS6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 4.2 FSI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: rozrząd w A6 C8 55TFSI
Tak niestety takie są ceny jak auto ma gwarancje nie ma innej opcji
Kodowanie online ODIS PW technoplanet@wp.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga