Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
tomekk942
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 23 wrz 2019, 09:00
Imię: Tomasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląsk

Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Post autor: tomekk942 » 12 paź 2022, 10:15

Witam, proszę o analizę logów. Mam wrażenie że samochód nie ma mocy. Z rzeczy które udało mi się wcześniej ustalić to była uszkodzona przepływka, jest wymieniona na nową, jeden przewód z gruszki turbo był przetarty, też został wymieniony. Jest troszkę lepiej ale nadal wydaje mi się że auto powinno jechać lepiej.

http://vaglogi.pl/log-002_033_JB8CNf.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_021_6b4p3.html

http://vaglogi.pl/log-112_090_h15L1W9.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_m5Ww0dF.html

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Post autor: sabuk2006 » 12 paź 2022, 15:56

tomekk942 pisze:
12 paź 2022, 10:15
Witam, proszę o analizę logów. Mam wrażenie że samochód nie ma mocy. Z rzeczy które udało mi się wcześniej ustalić to była uszkodzona przepływka, jest wymieniona na nową, jeden przewód z gruszki turbo był przetarty, też został wymieniony. Jest troszkę lepiej ale nadal wydaje mi się że auto powinno jechać lepiej.

http://vaglogi.pl/log-002_033_JB8CNf.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_021_6b4p3.html

http://vaglogi.pl/log-112_090_h15L1W9.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_m5Ww0dF.html
Witam.
W pierwszej kolejności uzupełnij swój profil.

Przepływomierz zaś do wymiany (tylko i wyłącznie oryginał) bo pokazuje cuda, jakbyś miał z 280KM pod maską, powinno być około 185g/s przy mocy 230KM.
Sondy widać, że poprawnie pracują.
Prawie brak wypadania zapłonu a to świadczy, że jest blisko 99% sprawności (byś może po wymianie przepływomierza będzie w 100% ok.
Trzeba sprawdzić szczelność w całym układzie ssącym (najlepiej kompresorem)
Zaworek N75 też dobrze byłoby wymienić (zaś na oryginał)

Po wymianie wyżej podanych (oryginalnych) części, zaś logi dynamiczne.

Sprawdź jeszcze rozrząd - bloki 90-91-92-93 na wolnych obrotach.

Pozdrawiam.

tomekk942
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 23 wrz 2019, 09:00
Imię: Tomasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląsk

Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Post autor: tomekk942 » 12 paź 2022, 19:05

Dziękuję za odpowiedź.
Przepływka jest założona z Hitachi, tak jak ta oryginalna, tyle że bez znaczka Audi. Przejechane jest na niej może 100km.
Może mieć to znaczenie że w aucie prawdopodobnie jest zrobiony program?
Dzisiaj postaram się jeszcze wrzucić logi dotyczące rozrządu i sprawdzić szczelność dolotu, chodź dziwi mnie to że nie słychać żadnego syczenia.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Post autor: sabuk2006 » 10 lis 2022, 18:24

tomekk942 pisze:
12 paź 2022, 19:05
Dziękuję za odpowiedź.
Przepływka jest założona z Hitachi, tak jak ta oryginalna, tyle że bez znaczka Audi. Przejechane jest na niej może 100km.
Może mieć to znaczenie że w aucie prawdopodobnie jest zrobiony program?
Dzisiaj postaram się jeszcze wrzucić logi dotyczące rozrządu i sprawdzić szczelność dolotu, chodź dziwi mnie to że nie słychać żadnego syczenia.
Witam.
Trochę czasu minęło, czy poradziłeś sobie z tym problemem ?
Pozdrawiam.

tomekk942
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 23 wrz 2019, 09:00
Imię: Tomasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląsk

Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Post autor: tomekk942 » 16 lis 2022, 08:56

Witam, niestety prace chwilowo zostały wstrzymane ponieważ padł mi jeden miech z tyłu :|
Trochę mi zajęło znalezienie czegoś sensownego, ale udało się. Teraz tylko znaleźć czas żeby to złożyć i można działać dalej :]

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE

Post autor: sabuk2006 » 17 lis 2022, 05:17

tomekk942 pisze:
16 lis 2022, 08:56
Witam, niestety prace chwilowo zostały wstrzymane ponieważ padł mi jeden miech z tyłu :|
Trochę mi zajęło znalezienie czegoś sensownego, ale udało się. Teraz tylko znaleźć czas żeby to złożyć i można działać dalej :]
Witam.
Mam nadzieję, że wiesz jak ustawić zawieszenie do zmiany miecha a także kalibracji.
Z tyłu jest miech prawy i lewy także sprawdź (z przodu są zamienne). Przy wymianie z tyłu nie ma dużo pracy, więcej jest z przodu.

P/S
U siebie jestem po wymianie wszystkich miechów i nie tylko.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga