Witam, proszę o analizę logów. Mam wrażenie że samochód nie ma mocy. Z rzeczy które udało mi się wcześniej ustalić to była uszkodzona przepływka, jest wymieniona na nową, jeden przewód z gruszki turbo był przetarty, też został wymieniony. Jest troszkę lepiej ale nadal wydaje mi się że auto powinno jechać lepiej.
http://vaglogi.pl/log-002_033_JB8CNf.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_021_6b4p3.html
http://vaglogi.pl/log-112_090_h15L1W9.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_m5Ww0dF.html
Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE
Witam.tomekk942 pisze: ↑12 paź 2022, 10:15Witam, proszę o analizę logów. Mam wrażenie że samochód nie ma mocy. Z rzeczy które udało mi się wcześniej ustalić to była uszkodzona przepływka, jest wymieniona na nową, jeden przewód z gruszki turbo był przetarty, też został wymieniony. Jest troszkę lepiej ale nadal wydaje mi się że auto powinno jechać lepiej.
http://vaglogi.pl/log-002_033_JB8CNf.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_021_6b4p3.html
http://vaglogi.pl/log-112_090_h15L1W9.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_m5Ww0dF.html
W pierwszej kolejności uzupełnij swój profil.
Przepływomierz zaś do wymiany (tylko i wyłącznie oryginał) bo pokazuje cuda, jakbyś miał z 280KM pod maską, powinno być około 185g/s przy mocy 230KM.
Sondy widać, że poprawnie pracują.
Prawie brak wypadania zapłonu a to świadczy, że jest blisko 99% sprawności (byś może po wymianie przepływomierza będzie w 100% ok.
Trzeba sprawdzić szczelność w całym układzie ssącym (najlepiej kompresorem)
Zaworek N75 też dobrze byłoby wymienić (zaś na oryginał)
Po wymianie wyżej podanych (oryginalnych) części, zaś logi dynamiczne.
Sprawdź jeszcze rozrząd - bloki 90-91-92-93 na wolnych obrotach.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 09:00
- Imię: Tomasz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE
Dziękuję za odpowiedź.
Przepływka jest założona z Hitachi, tak jak ta oryginalna, tyle że bez znaczka Audi. Przejechane jest na niej może 100km.
Może mieć to znaczenie że w aucie prawdopodobnie jest zrobiony program?
Dzisiaj postaram się jeszcze wrzucić logi dotyczące rozrządu i sprawdzić szczelność dolotu, chodź dziwi mnie to że nie słychać żadnego syczenia.
Przepływka jest założona z Hitachi, tak jak ta oryginalna, tyle że bez znaczka Audi. Przejechane jest na niej może 100km.
Może mieć to znaczenie że w aucie prawdopodobnie jest zrobiony program?
Dzisiaj postaram się jeszcze wrzucić logi dotyczące rozrządu i sprawdzić szczelność dolotu, chodź dziwi mnie to że nie słychać żadnego syczenia.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE
Witam.tomekk942 pisze: ↑12 paź 2022, 19:05Dziękuję za odpowiedź.
Przepływka jest założona z Hitachi, tak jak ta oryginalna, tyle że bez znaczka Audi. Przejechane jest na niej może 100km.
Może mieć to znaczenie że w aucie prawdopodobnie jest zrobiony program?
Dzisiaj postaram się jeszcze wrzucić logi dotyczące rozrządu i sprawdzić szczelność dolotu, chodź dziwi mnie to że nie słychać żadnego syczenia.
Trochę czasu minęło, czy poradziłeś sobie z tym problemem ?
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 09:00
- Imię: Tomasz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE
Witam, niestety prace chwilowo zostały wstrzymane ponieważ padł mi jeden miech z tyłu
Trochę mi zajęło znalezienie czegoś sensownego, ale udało się. Teraz tylko znaleźć czas żeby to złożyć i można działać dalej
Trochę mi zajęło znalezienie czegoś sensownego, ale udało się. Teraz tylko znaleźć czas żeby to złożyć i można działać dalej
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Analiza logów Allroad C5 2.7T ARE
Witam.
Mam nadzieję, że wiesz jak ustawić zawieszenie do zmiany miecha a także kalibracji.
Z tyłu jest miech prawy i lewy także sprawdź (z przodu są zamienne). Przy wymianie z tyłu nie ma dużo pracy, więcej jest z przodu.
P/S
U siebie jestem po wymianie wszystkich miechów i nie tylko.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga