Witam.
Problem polega na tym że auto długo kręci i wówczas puszcza dyma z tyłu. Jak jest zimno i świece długo grzeją to odpala od strzała i bez dyma. Problem jest w ciepłe dni jak auto rano bardzo krótko grzeje świece. Wówczas kręci długo i puszczę mega dyma. Jeżeli w tych samych warunkach odepnę czujnik temperatury to wówczas świece grzeją długo i auto pali na strzała. Jeżeli silnik jest zagrzany do 90 stopni pali ładnie bez dyma. Gdzie szukać problemu
2.5 TDI Bdg problem z odpaleniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 wrz 2022, 22:49
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło
Re: 2.5 TDI Bdg problem z odpaleniem
Mialem to samo zamowilem sobie takiego boxa wpisz w google "Ciężko pali cieply ?" I wyskoczy ci z allegro takie urzadzenie mala kostka zalozylem i od roku spokoj
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 11 lis 2020, 01:28
- Imię: Artur
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdzieś Tam
Re: 2.5 TDI Bdg problem z odpaleniem
Świetna rada wpiąć badziew który oszukuje czujniki i wymusza grzanie świec tak znam tego boxa gdzieś leży jeszcze u mnie kupiłem bardzo dawno auto z tym dziadostwem oszukuje czujnik temp. w tej cenie postawił byś diagnozę i wiedział co jest uszkodzone prawdopodobnie któryś czujnik choć przyczyn może być przynajmniej kilka a później płacz na forum że rechotanie w silniku itd.Po pierwsze diagnoza
Do autora tematu jeżeli masz możliwość podmień czujnik temp bo prawdopodobnie on podaje błędne wskazania jeżeli to nie on to do sprawdzenia kąt wtrysku, świece z tego co piszesz masz ok jest jeszcze drugi czujnik temp.powietrza niby podaje tylko wskazania do sterowania klimatyzacji lecz jednak ECU ciągnie też z niego sygnał nie wiem na ile to w 100% pewne ale taką wiadomość miałem od speca od tych silników jeżeli posiadasz Vcds-a spojrz czy w silniku nie ma błędów, sprawdz koniecznie rozrząd jedno z moich 2,5 Tdi robiło tak samo przed zerwaniem rozrządu który był w sumie po wymianie ok 5000 km nowa rolka napinająca rozsypała sie w mak też musiałem odpinać czujnik temp. żeby go rano zapalić po nagrzaniu palił od strzała