Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 sie 2022, 15:06
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bolesławiec
Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
Witam wszystkich. Odrazu zaznacze, ze przeszukałem forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie chodzi mi o temat wysokiego podcisnienia pod korkiem wlewu oleju. Jedni twierdza, ze tak ma byc inni ze to jest usterka. Jak jest w waszych autach ? Ja zauważyłem, ze w moim przypadku podcisnienie w kolektorze dolotowym powoduje wystepowanie korekt wtryskowych na poziomie od -10 do -13 na PB. Na LPG po przejechaniu 500-1000 km powoduje, od wystrojenia instalacji, pojawienie sie lampy aladyna i korekty na poziomie -26 do -33. Przeklada sie to na zmiane map paliwowych i tym samym pogorszenie osiagow i kultury pracy silnika. Ktos sie spotkal z taka sytuacja ? Dodam, ze silnik jest po kapitalnym remoncie. Był rozebrany w mak i poskładany na nowych czesciach. Od panewek na wale po pierscienie do zaworow uszczelniaczy itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 296
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
Masz uszkodzoną odmę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 sie 2022, 15:06
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
Odma za przepustnica na kolektorze dolotowym jest nowa. Nowe sa tez przewody odmy. To nie to.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7074
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Re: Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
Jeżeli instalacja byłaby wystrojona na korekty to byłaby bliska albo tak samo jak na paliwie , skoro ecu pokazuje -26 do -33 do ma za dużo lpg podlane
Co jazdy na paliwie - korekty ujemne pojawiaja ze względu na niesprawność wtryskiwaczy pb , może leja paliwo ( dodatkowo nawet używając lpg )
Co jazdy na paliwie - korekty ujemne pojawiaja ze względu na niesprawność wtryskiwaczy pb , może leja paliwo ( dodatkowo nawet używając lpg )
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 sie 2022, 15:06
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
Ujemne korekty moga byc tez przyczyna zbyt małej ilosci powietrza dostarczanego do spalania. Ecu wtedy ograniczy czasy wtryskow Pb zeby utrzymac spalanie stechiometryczne. Czy ktos sie orientuje czy podstawa odmy, ta aluminiowa pod korektorem ssacym do ktorej wchodza przewody od odmy, pełni jakaś funkcje czy jest tam jakis zawor lub cos co moglo by sie przytkac ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 mar 2016, 14:42
- Imię: Mario
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bar
Re: Audi a6 c6 2.4 bdw zasysanie powietrza pod korkiem oleju
Witam.
Podepne się pod temat. Kolego rozwiązał zagadkę????. U mnie w BDW po odkręceniu korka słychać aż świst zasysanego powietrza a to wszystko po wymianie odmy + przewodów które idą do tak zwanego separatora między głowicami i uszczelnienie silnika bo lało się ja że świnki.
Podepne się pod temat. Kolego rozwiązał zagadkę????. U mnie w BDW po odkręceniu korka słychać aż świst zasysanego powietrza a to wszystko po wymianie odmy + przewodów które idą do tak zwanego separatora między głowicami i uszczelnienie silnika bo lało się ja że świnki.

Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami