Witam,
Ostatnio jadąc na autostradzie włączył mi się tryb awaryjny i odłączyło turbo po przejechaniu w trybie awaryjnym Ok. 50 km auto straciło całkowicie moc przez taka jazdę zapchał się filtr DPF po wyczyszczeniu go w warunkach domowych auto odpaliło lecz problem braku mocy pozostał wykręciłem nastawnik turbiny bo myślałem że nie łączy po ponownym wkręceniu wygląda jakby się otwierał i zamykał na maxa nie ma regulacji. Moje pytanie jak wyregulować nastawnik ?
Błędy z VCDS:
P0235
P0101
Dzięki z góry za pomoc.
Brak mocy A6 C6 3.0 TDI
- Doc
- Administrator
- Posty: 2660
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Brak mocy A6 C6 3.0 TDI
viper771, ---> a6-c6-diesel/bledy-p0234-i-p0101-t101267.html
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl
Re: Brak mocy A6 C6 3.0 TDI
Witam, zrobiłem adaptacje turbiny czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy nastawnik pracuje prawidłowo.
Na VCDS jest zbyt niskie ciśnienie np. powinno być 1100 mbar a jest 979 mbar dopiero od 3000 obrotów jest poprawne ciśnienie.
Dołączam filmik jak pracuje nastawnik turbiny
https://youtube.com/shorts/UHJzh9t1lhM?feature=share
Z góry dziękuję za pomoc
Na VCDS jest zbyt niskie ciśnienie np. powinno być 1100 mbar a jest 979 mbar dopiero od 3000 obrotów jest poprawne ciśnienie.
Dołączam filmik jak pracuje nastawnik turbiny
https://youtube.com/shorts/UHJzh9t1lhM?feature=share
Z góry dziękuję za pomoc
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga