Witam
Jak w temacie interesuje mnie czym się różnią pompy?
W mojej niuni ostatnio zaczęła wyć pompa wspomagania po wymianie płynu jeszcze gorzej bo już słychać metaliczny dźwięk według vin do mojego silnika jest przypisana pompa z numerem
4F0 145 155 P a na aukcjach jest dużo pomp ale z innym oznaczenie literowym czy ktoś może się orientuje jaka jest różnica bo cały numer jest taki sam.
Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
chip tuning 177 KM 404 Nm
No właśnie a to model który jest bardzo drogi jako nówka myślałem że może różnica w kole pasowym
a używka to trochę ryzykowne jak w moim padła a ma 150 tyś to te używki pewnie mają podobnie albo lepiej.
[ Dodano: 2016-01-27, 21:55 ]
A czy na pompie jest data produkcji??
[ Dodano: 2016-01-29, 22:09 ]
Dziś kupiłem używkę w dobrej cenie jutro montuje i teścik mam nadzieje że będzie ok.

[ Dodano: 2016-01-27, 21:55 ]
A czy na pompie jest data produkcji??
[ Dodano: 2016-01-29, 22:09 ]
Dziś kupiłem używkę w dobrej cenie jutro montuje i teścik mam nadzieje że będzie ok.
chip tuning 177 KM 404 Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
mat1324 mogę Cię prosić o sprawdzenie jaka pompa wspomagania powinna być u mnie WAUZZZ4F37N161064. Z tego co dało się zobaczyć to 155E 130 bar. Muszę kupić inna chyba wezmę po regeneracji bo moja piszczy. Z góry dzięki.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Administrator
- Posty: 14496
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
4F0145155E lub nowsze oznaczenie 4F0145155P.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
Tylko patrząc po alledrogo te pompy z literka P maja 120Bar. Czy ta różnica 10 Bar nie wpłynie negatywnie na układ wspomagania ?
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Administrator
- Posty: 14496
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
Jest to następca i gdybyś poszedł teraz do ASO, to właśnie taką pompę dostałbyś.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
Podziękował 

2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: Rodzaje pomp wspomagania różnica w numeracjach
Koledzy pytanie . Miałem problem,że podczas kręcenia kierownicą były głośne piski. Została wymieniona pompa na ori po regeneracji. Nowy płyn też ori ( układ przepłukany) . Do tego pasek ,napinacz i sprzęgło alternatora. Ogólnie jest lepiej ale na pełnym skręcie i jak lekko przytrzymam na max to dalej trochę piszczy. Jak jest u Was na pełnym skręcie ?. I druga sprawa czy zostawiać ori płyn czy może jednak febi zielony mineralny będzie lepszy. Wiadomo pompa po regeneracji może być w różnym stanie ale gość na allegro ma same pozytywy ( wydawała mi się to lepsza opcja niż jakiś zamiennik ).
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line