[A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Jak S tronic w Twoim samochodzie to zniesie chciałeś zapytać. Nikt tego nie może wiedzieć. Nikt nie wie w jakim stanie jest ta skrzynia. Ja do tej pory zrobiłem 20 tkm. Ten sam silnik, ale moment 500Nm w oryginale. Zmodyfikowałem na 680Nm i uprawiam styl jazdy 01, bo ten samochód ledwo jedzie. Pomimo "pałowania" na razie nic się nie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
Cduc 500nm skrzynia gen1Myfa pisze:Zastanawiam się nad programem w A6 allroad 3.0 TDI CDUC. Z tego co wiem ten model w standardzie ma 580nm. Jestem ciekaw jak s-tronic zniesie moment powyżej 600mn.
Cdud 580nm skrzynia gen2
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia
Gdzieś już pisałem jak to wyglądało w moim aucie. Sprawdzałem jak się zachowuje skrzynia i stopniowo dawkowałem moment. Przy 720 Nm zaczęła się "ślizgać". Uznałem, że 680 Nm będzie optymalnie. Przebieg mam 250 tkm. Skrzynia była robiona. Jeżeli masz już jakiś grubszy przebieg (2013 rok to już może być nalatane) licz się z naprawą skrzyni. Program najzwyczajniej to przyspieszy. Nie można liczyć na to, że po zwiększeniu parametrów auta wzrośnie wytrzymałość jego podzespołów. Tak jak wielu pisze o tym jak im spalanie spadło dzięki podniesieniu mocy Przytakuję im wtedy tylko grzecznie, bo znudziło mi się już to tłumaczyć.
Odnośnie programu w Twoim samochodzie to życzę Ci, żebyś trafił na kogoś kto potrafi to zrobić na samych limiterach, a zapewniam, że nie jest to łatwą sztuką. Nie zrobić, ale znaleźć kogoś kto tak robi, albo takiego ma dostawcę pliczków. Świat tuningu to syf przepastny. Myślę, że 90% firm tuningowych robi to nie tak jak należy i wtedy skrzynia dostaje fałszywy sygnał dzieki czemu stosuje złe ciśnienia oleju i dochodzi do jej szybszego rozpiermieniczenia
Odnośnie programu w Twoim samochodzie to życzę Ci, żebyś trafił na kogoś kto potrafi to zrobić na samych limiterach, a zapewniam, że nie jest to łatwą sztuką. Nie zrobić, ale znaleźć kogoś kto tak robi, albo takiego ma dostawcę pliczków. Świat tuningu to syf przepastny. Myślę, że 90% firm tuningowych robi to nie tak jak należy i wtedy skrzynia dostaje fałszywy sygnał dzieki czemu stosuje złe ciśnienia oleju i dochodzi do jej szybszego rozpiermieniczenia
Zbichu pisze:Gdzieś już pisałem jak to wyglądało w moim aucie. Sprawdzałem jak się zachowuje skrzynia i stopniowo dawkowałem moment. Przy 720 Nm zaczęła się "ślizgać". Uznałem, że 680 Nm będzie optymalnie. Przebieg mam 250 tkm. Skrzynia była robiona. Jeżeli masz już jakiś grubszy przebieg (2013 rok to już może być nalatane) licz się z naprawą skrzyni. Program najzwyczajniej to przyspieszy. Nie można liczyć na to, że po zwiększeniu parametrów auta wzrośnie wytrzymałość jego podzespołów. Tak jak wielu pisze o tym jak im spalanie spadło dzięki podniesieniu mocy Przytakuję im wtedy tylko grzecznie, bo znudziło mi się już to tłumaczyć.
Odnośnie programu w Twoim samochodzie to życzę Ci, żebyś trafił na kogoś kto potrafi to zrobić na samych limiterach, a zapewniam, że nie jest to łatwą sztuką. Nie zrobić, ale znaleźć kogoś kto tak robi, albo takiego ma dostawcę pliczków. Świat tuningu to syf przepastny. Myślę, że 90% firm tuningowych robi to nie tak jak należy i wtedy skrzynia dostaje fałszywy sygnał dzieki czemu stosuje złe ciśnienia oleju i dochodzi do jej szybszego rozpiermieniczenia
po pierwsze to w tej skrzyni są elementy podlegające wymianom typowo eksploatacyjnym jak sprzegła. Po drugie spalanie spada po sofcie, ale nie dlatego, że jest jakoś cudownie poprawiony tylko pośrednio skutkuje oszczędniejszym sposobem jazdy.
Re: [A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Serwus,
generalnie jestem juz po programie. Mam Audi A6 C7 Allroad 3.0 TDI 245 KM z 2013 roku, skrzynia S-tronic, ktora generacja, pojecia nie mam gdzie i jak to sprawdzic... Auto zachowuje sie fajnie, jest rzwawsze i rzeczywiscie przy spokojniejszej jezdzie mniej pali, ale nie przesadzajmy. Biegi przelacza szybciej, niemal jak w Golfie GTI mojego kumpla :D
Na samym poczatku szarpalo skrzynia przy zmianie biegu, glownie z 4 na 5 i 5 na 6 oraz czasami komputer sie zastanawial przy hamowaniu i dojezdzaniu do skrzyzowania czy ma rzucic z 4 na 3 czy z 4 na 3 (slychac bylo jakby wysprzeglanie, ciezko opisac) co natychmiastowo zglosilem tunnerowi, zaprosil mnie bym wpadl na bezplatna poprawke, chce sie temu przyjrzec. Obecnie te objawy ustaly, nie ma z tym problemu.
Dosc powaznie zastanawiam sie by przed wizyta zainstalowac wiekszy lub wydajniejszy IC. Tutaj mam na oku dwa warianty:
JRSpec od FMIC za 1 349,00 zł brutto lub
WAGNERa za prawie trzykrotnosc JR'A (tutaj na tak przemawia Plug & Play, jak jest z FMIC?)
Mocy nie uzyskam nie wiadomo jakiej, a na duzy moment nie pozwala skrzynia S-tronic o czym juz nie jeden pisal, i tak jest juz dobrze, bardziej zalezy mi by dotlenic silnik, takze sam nie wiem...troche w kropce...jestem
Czy byl juz ktos przed takim dylematem i ma dosiawdczenie ? Zrobil tak ,a wolalby zrobic inaczej ? Ktory IC byscie polecali ? Obydwa nie sa dopuszcone t.z. nie maja TÜV, wiec istotne jest by nie bylo lipy na stacji diagnostycznej.
Bardzo sie uciesze na Wasze podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Przemek
generalnie jestem juz po programie. Mam Audi A6 C7 Allroad 3.0 TDI 245 KM z 2013 roku, skrzynia S-tronic, ktora generacja, pojecia nie mam gdzie i jak to sprawdzic... Auto zachowuje sie fajnie, jest rzwawsze i rzeczywiscie przy spokojniejszej jezdzie mniej pali, ale nie przesadzajmy. Biegi przelacza szybciej, niemal jak w Golfie GTI mojego kumpla :D
Na samym poczatku szarpalo skrzynia przy zmianie biegu, glownie z 4 na 5 i 5 na 6 oraz czasami komputer sie zastanawial przy hamowaniu i dojezdzaniu do skrzyzowania czy ma rzucic z 4 na 3 czy z 4 na 3 (slychac bylo jakby wysprzeglanie, ciezko opisac) co natychmiastowo zglosilem tunnerowi, zaprosil mnie bym wpadl na bezplatna poprawke, chce sie temu przyjrzec. Obecnie te objawy ustaly, nie ma z tym problemu.
Dosc powaznie zastanawiam sie by przed wizyta zainstalowac wiekszy lub wydajniejszy IC. Tutaj mam na oku dwa warianty:
JRSpec od FMIC za 1 349,00 zł brutto lub
WAGNERa za prawie trzykrotnosc JR'A (tutaj na tak przemawia Plug & Play, jak jest z FMIC?)
Mocy nie uzyskam nie wiadomo jakiej, a na duzy moment nie pozwala skrzynia S-tronic o czym juz nie jeden pisal, i tak jest juz dobrze, bardziej zalezy mi by dotlenic silnik, takze sam nie wiem...troche w kropce...jestem
Czy byl juz ktos przed takim dylematem i ma dosiawdczenie ? Zrobil tak ,a wolalby zrobic inaczej ? Ktory IC byscie polecali ? Obydwa nie sa dopuszcone t.z. nie maja TÜV, wiec istotne jest by nie bylo lipy na stacji diagnostycznej.
Bardzo sie uciesze na Wasze podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Przemek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Nie odstaje ? Przejedz sie 3.0 tfsi z mniejszym kółkiem to zobaczysz róznice....wawe pisze: ↑17 paź 2018, 19:50Benzyna odpada ze względów na spalanie ...... i wcale chyba tak nie odstaje diesel od benzyny?yarowsc pisze:skrzynia może nie wytrzymać - zbyt duży Nm. chciałeś mieć "pocisk" trza było zakupić chociaż 3.0TFSIwawe pisze:
Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
[ Dodano: 2018-10-17, 19:50 ]Masz rację trzeba się oswoić tragedii nie ma, ogólnie to zapier.... dobrze ale zawsze po jakimś czasie jest małoVAGPatrick pisze:Nie warto inwestować w ten silnik aby miał więcej mocy. Wrzucisz pare tysiaków jakieś Turbo będzie 20-30ps więcej. IC wiekszy bo ten z BiTdi zbyt mały to kolejne 3 tysiaki. I to wszystko aby mieć te pare koni więcej. I oczywiście na koniec zostaje temat skrzyni która nie lubi dużych mocy i momentu.wawe pisze:
Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
Więc moje zdanie jest proste. To co masz jest najlepsze dla twojego silnika i nie warto grzebać dalej.
Re: A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Podziwiam ,ze odpisales koledze po 2-3 latach, naprawde istna podroz w czasie.
Miedzyczasie znalazlem za polowe cene IC od WAGNERA, od razu po otrzymaniu paczki, zamontuje po czym poprawimy program i chetnie sie podziele swoimi spostrzezeniami.
Pozdrawiam
Miedzyczasie znalazlem za polowe cene IC od WAGNERA, od razu po otrzymaniu paczki, zamontuje po czym poprawimy program i chetnie sie podziele swoimi spostrzezeniami.
Pozdrawiam
Re: [A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Szczerze nie wiem jak wyedytowac poprzedni post stad mam nadzieje, ze mi sie nie oberwie od Administratora :D
Jestem po wymianie IC na WAGNERA i polecam kazdemu zrobic to przed Stage 1, moim zdaniem po prostu warto jest wlozyc ten budzet, bo to czuc, a nie bylem jeszcze na korekcie oprogramowania. Po za tym umowilem sie na STAGE 2+ w www.ecuproject.pl tzn. zrobia mi skrzynie na 700 Nm, zwieksza cisnienie na sprzeglach i mase innych bajerow, dosc sporo mi gosciu opowiadal jakie sa mozliwosci i tego zalety. Koszt to 700€ ,ale mysle ,ze sie skusze, wtedy na pewno opowiem wiecej na ten temat i czy bylo warto.
Tymczasem zastanawiam sie, jako IC znajduje się tuż przed chłodnicą wody i zajmuje wiekszosc jej powierzchnii, a olej w 3.0 TDI chłodzony jest wodą, czy moze szybciej sie nagrzewac podczas jazdy w wysokich temperaturach niz dotychczas ? Dlatego zastanawialem sie nad zamontowaniem dodatkowej chlodnicy oleju w nadkolu, bede szukal odpowiedniego dzialu i pisal na forum czy ktos juz to robil. Podobno jest to w standardzie aut ktore sa eksporotwane na kraje w ktorych wystepuje wieksza temperatura srednia niz u nas.
Jesli ktos moze mi polecic kogos w okolicach Wroclawia badz woj. malopolskie, bylbym wdzieczny. Moim ostatecznym celem jest wgranie paru przydatnch kodowan, instalacja AppleCar/Play docelowo bede sie rozgladal za wiekszymi hamulcami ,obecne przy aktualnej mocy nie wydaja sie zbyt bezpieczne...
Jestem po wymianie IC na WAGNERA i polecam kazdemu zrobic to przed Stage 1, moim zdaniem po prostu warto jest wlozyc ten budzet, bo to czuc, a nie bylem jeszcze na korekcie oprogramowania. Po za tym umowilem sie na STAGE 2+ w www.ecuproject.pl tzn. zrobia mi skrzynie na 700 Nm, zwieksza cisnienie na sprzeglach i mase innych bajerow, dosc sporo mi gosciu opowiadal jakie sa mozliwosci i tego zalety. Koszt to 700€ ,ale mysle ,ze sie skusze, wtedy na pewno opowiem wiecej na ten temat i czy bylo warto.
Tymczasem zastanawiam sie, jako IC znajduje się tuż przed chłodnicą wody i zajmuje wiekszosc jej powierzchnii, a olej w 3.0 TDI chłodzony jest wodą, czy moze szybciej sie nagrzewac podczas jazdy w wysokich temperaturach niz dotychczas ? Dlatego zastanawialem sie nad zamontowaniem dodatkowej chlodnicy oleju w nadkolu, bede szukal odpowiedniego dzialu i pisal na forum czy ktos juz to robil. Podobno jest to w standardzie aut ktore sa eksporotwane na kraje w ktorych wystepuje wieksza temperatura srednia niz u nas.
Jesli ktos moze mi polecic kogos w okolicach Wroclawia badz woj. malopolskie, bylbym wdzieczny. Moim ostatecznym celem jest wgranie paru przydatnch kodowan, instalacja AppleCar/Play docelowo bede sie rozgladal za wiekszymi hamulcami ,obecne przy aktualnej mocy nie wydaja sie zbyt bezpieczne...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 maja 2015, 19:15
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Witajcie, trochę odgrzeje kotleta
I chciałbym zapytać się was odnośnie rury (przewodu ssącego - 059129615L) oraz przepływomierza (059906461N) bo znalazłem na stronach silikonowy przewód wraz
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... d2872.html
Ponieważ teraz u siebie robię mały remont (wymiana rozrządu) i ogólne czyszczenie (skrzynia robiona 30k temu) wiec wszystko jest na świeżo no i oczywiście montaż wagnera w silniku CDUC bede chiał zrobić mapke na troszke wiecej mocy i pytanie do was - czy dostane gdzieś w Polsce rury ssące podobne do linku powyżej (podejrzewam ze w linku zamieszczonym jest wieksza średnica przelotu)
Co eszcze mógłbym zrobić zeby poczuć przyjemność z jazdy (pomijam ze nie mam na co narzekać obecnie)
I chciałbym zapytać się was odnośnie rury (przewodu ssącego - 059129615L) oraz przepływomierza (059906461N) bo znalazłem na stronach silikonowy przewód wraz
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... d2872.html
Ponieważ teraz u siebie robię mały remont (wymiana rozrządu) i ogólne czyszczenie (skrzynia robiona 30k temu) wiec wszystko jest na świeżo no i oczywiście montaż wagnera w silniku CDUC bede chiał zrobić mapke na troszke wiecej mocy i pytanie do was - czy dostane gdzieś w Polsce rury ssące podobne do linku powyżej (podejrzewam ze w linku zamieszczonym jest wieksza średnica przelotu)
Co eszcze mógłbym zrobić zeby poczuć przyjemność z jazdy (pomijam ze nie mam na co narzekać obecnie)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: [A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Nie polecam robić programu do skrzyń 8HP sprzętem magicmotorsport po OBD - uwala CRC w pliku.
Najlepsza podstawa do MODu to BiTdi + skrzynia 8HP.
400 kucy wypluje zawsze i turbo dziury też nie będzie pod warunkiem że małe turbo jeszcze żyje.
Najlepsza podstawa do MODu to BiTdi + skrzynia 8HP.
400 kucy wypluje zawsze i turbo dziury też nie będzie pod warunkiem że małe turbo jeszcze żyje.