Witam .Wyciągnąłem wszystkie wtryski dałem na maszynę do sprawdzenia w jakim są stanie .Po sprawdzeniu i nadaniu im nowych numerów przypisałem je .Trakcie użytkowania samochodu nie podobało mi się spalanie .Wychodziło za duże w SPAM do poprzedniego jak były przypisane oryginalne numery.
Sugerowałem się tym że może zaczął więcej palić bo usunąłem klapy, przeczyszczony dolot. Mój silnik to BMK i jak się okazało mam założone niewłaściwe wtryski o oznaczeniu 059130277 BE są to wtryski do silnika po lifcie ale z takimi już auto nabyłem .Korekty wszystkie były na plusie czyli zapieczone dlatego dałem do sprawdzenia wyszły w normie. To spalanie nie dawało mi spokoju postanowiłem przypisać ponownie oryginalne numery i spalanie wróciło do normy .Ale korekty w blokach 72-77 po przejechaniu ponad 1000km wskazują same zera. Raczej nie jest to normalne. Może miał ktoś taki przypadek .Same zera to raczej tylko przy nowych wtryskach.
Bloki 72-77 same zera po przejechaniu ponad 1000km
- AudiSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 450
- Rejestracja: 30 paź 2014, 14:17
- Imię: Pablo
- Rocznik: 2019
- Moje auto: RS6 C8
- Nadwozie: SUV
- Silnik: V6 3.0 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Bloki 72-77 same zera po przejechaniu ponad 1000km
Po co nadałeś nowe numery ?
Kodowanie online ODIS PW technoplanet@wp.pl
- AudiSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 450
- Rejestracja: 30 paź 2014, 14:17
- Imię: Pablo
- Rocznik: 2019
- Moje auto: RS6 C8
- Nadwozie: SUV
- Silnik: V6 3.0 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Bloki 72-77 same zera po przejechaniu ponad 1000km
I to jest właśnie Twój problem numerów na starych wtryskach się nie zmienia nigdy
Kodowanie online ODIS PW technoplanet@wp.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Bloki 72-77 same zera po przejechaniu ponad 1000km
W tych numerach/kodach zapisane są odstępstwa od ideału, które oczekuje fabryka. Były zużyte lekko wtryski, więc nadano nowe numery do kodowania, aby lepiej "opisać" niedoskonałość od fabryki. Tylko po to są te kodowania. W miarę zużycia sterownik silnika wprowadza korekty, aby nadal silnik pracował idealnie. Gdy zamienisz wtryski, to silnik kuleje i dziwnie pracuje. Dlatego wtryski muszą wracać na te same miejsca, bo są tak zakodowane (wstępne korekty z kodów) + zapisane korekty z grup 72-77. Nowe kody zastąpiły wszystkie dotychczasowe korekty. Poczekaj jeszcze chwilę, to powinny się pojawić tam jakieś niezerowe wartości.