Post
autor: Jareknb » 18 sty 2022, 23:13
Nie kupowałem silnika, kupiłem kompletny wał z korbowodami i tłokami za 2300, wał został sprawdzony i przepolerowany, cylindry były chonowane, przeszlifowali zawory, mechanik wszystko poskładał i teraz jeżdżę ale dopiero zrobiłem jakieś 1300 km, zobaczymy co dalej. Jeżeli chodzi o nowsze silniki to jest problem, wróciło do niego Q7 z 2017 roku, po trzech tysiącach prostowany wał pękł, firma która go prostowała i robiła szlif umywa ręce że nie dają żadnej gwarancji a nie było do kupienia nigdzie wału tylko nowy, teraz ostatnio pojawiły się dwa podobno. Te silniki zacierają się przez wadliwe zawory na pompie oleju, trzeba uważać bo używany może być taki sam a ceny są kosmiczne i nie ważne że olej był wymieniany co 15 tyś i tak sie zaciera wcześniej czy później.