
katy sa ?
plynu nie ubywa?
sondy ok?
temperatury w dolocie?
czujnik temperatury jak jest zepsuty tez potrafi obcinac moc
co do nagaru w dolocie to jakiś tam się pojawia warto tam zajrzeć, a przy gazie to tym bardziej
Witam,Mariusz 79 pisze: ↑07 gru 2020, 16:36Dzisiaj panowie podpieli komputer i sprawdzili auto w trakcie jazdy, ale niestety ich wiedza polegała tylko na tym że mają vcds i sprawdzeniu czy nie ma błędów. Zadałem im pytanie czy moę zgrać logi na pendrivaich mina powiedziała mi wszystko. Muszę szukać dalej jakiegoś ogarniętego gościa.
mozesz to wyjasnic?
Wbij na FB na grupę Audi 3.0 TFSi lpgMariusz 79 pisze: ↑27 wrz 2021, 18:48Witam ponownie. Po około 18 miesiącach męki i wydaniu 2000 zł problem został rozwiązany u lokalnego mechanika. Powodem braku mocy i szarpania silnikiem przy wysokich obrotach były źle zamontowane klapy kolektora ssącego. Jak to mechanik stwierdził założone były na odwrót. Czyli gazownicy dali ciała.