Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI A6 C6 2,0TFSI BPJ "OIL PRESSURE" na wolnych o

Silniki benzynowe
bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 14 lut 2020, 19:18

A da się ingerować w takie rzeczy jak zwiększanie obrotów na jałowym?
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Gregorski3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 193
Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kędzierzyn

Post autor: Gregorski3 » 15 lut 2020, 20:13

W teorii tak





Na razie nie mam auta bo robi się swap pompy i nie mogę sprawdzić czy działa.

[ Dodano: 2020-02-15, 20:13 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to ?? Pompa ori ale używana sprzedawca gwarantował,że sprawna . Co Wy na to
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line

asaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 sty 2020, 09:12
Lokalizacja: Polska

Post autor: asaudi » 16 lut 2020, 11:41

Gregorski3 pisze:W teorii tak





Na razie nie mam auta bo robi się swap pompy i nie mogę sprawdzić czy działa.

[ Dodano: 2020-02-15, 20:13 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to ?? Pompa ori ale używana sprzedawca gwarantował,że sprawna . Co Wy na to
tylko ze u mnie w silniku nie pasuje ten kod dostępu 12233 bo ponoć są dwa ale drugi może ktoś tutaj zna??

a może po prostu pompa od 2,0TDI różni się od pompy w 1,8T konstrukcyjnie co w sumie ma sens zwłaszcza, że jedna jest od diesla.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 16 lut 2020, 17:05

Dlatego ja zostałem przy ori pompie, jedni mają za niskie ciśnienie a 10bar to znowu jakaś masakra :shock:
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Gregorski3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 193
Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kędzierzyn

Post autor: Gregorski3 » 19 lut 2020, 20:19

Też bym został przy ori pompie. Ale niepewna używka za 2K lub nowa za ponad 5K to nonsens :)
A co do tego ,że pompa z tdi to raczej nie przeszkadza bo jeden kolega z forum montował z tdi o tych samych numerach co moja i nie było problemu.

[ Dodano: 2020-02-19, 20:19 ]
Swap pompy zakończony. Finalnie zamontowana została nowa pompa z 2.0 tdi. Na razie zrobiłem 50 km i kontrolka się nie pojawiła. Ciśnienie na jałowym 1.4 bara. Ale niespodzianek ciąg dalszy. Razem z pompą robiony był rozrząd oraz łańcuch,napinacz i wariator. Więc po 50 km czek na liczniku i dwa błędy
000010 P000A-008 oraz
000017-Z1 P0011-004

Auto jedzie normalnie nic dziwnego się nie dzieje. Ładnie odpala i przyśpiesza. Pod maską w końcu cicho.
Zawór n205 padł czy inne sugestie. Rozrząd był na blokadach wymieniany więc to chyba nie to .
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line

gracyk75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 03 wrz 2013, 22:36
Lokalizacja: Cedzyna

Post autor: gracyk75 » 30 kwie 2020, 01:58

asaudi pisze:[ Ale odnośnie zasady działania tzn. że jeżeli ciśnienie spada poza zakres to od razu wywala komunikat o niskim poziomie ciśnienia oleju?
Nie od razu. Sprawdzałem u brata. Mimo, że w VCDS czujnik pokazywał niskie ciśnienie, to na zegarach nie. Był ten sam problem niskiego ciśnienia oleju na wolnych obrotach, na szczęście wymiana zaworu odmy załatwiła sprawę.

migolc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 15 lis 2009, 18:25
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2013
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Skarszewy

Re: AUDI A6 C6 2,0TFSI BPJ "OIL PRESSURE" na wolnych o

Post autor: migolc » 28 gru 2021, 11:33

I jak? Ogarnąłeś temat? Ja wymieniłem wszystko wg spisu, łańcuch i napinacz nowy, pompa używka 1.9 TDI z małym kółkiem 038115121A (23z). I nadal na niskich obrotach pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju :/ Pompa wstawiona bez przeróbek. Czy w niej nie trzeba było czegoś zaślepiać? Czy źle coś kojarzę? U mnie już ktoś wcześniej zamontował taką pompę, lecz z dużym kółkiem, mechanik miał tylko zmienić kółko na mniejsze, a on przełożył całą pompę... Silnik chodzi prawidłowo, odpala z półobrotu, nie kopci itp itd. Podniesienie obrotów niewiele pomoże, bo po blokach mierzonych w liczniku widzę, że ciśnienie jest ok przy ok 1150 obr/min. Czytałem wcześniej o cudach z tymi czujnikami temperatury, położenia wałka itp. Zastanawiam się czy w ciemno ich nie wymienić. Proszę o rady.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga