AUDI A6 C6 2,0TFSI BPJ "OIL PRESSURE" na wolnych o
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
W teorii tak
Na razie nie mam auta bo robi się swap pompy i nie mogę sprawdzić czy działa.
[ Dodano: 2020-02-15, 20:13 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to Pompa ori ale używana sprzedawca gwarantował,że sprawna . Co Wy na to
Na razie nie mam auta bo robi się swap pompy i nie mogę sprawdzić czy działa.
[ Dodano: 2020-02-15, 20:13 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to Pompa ori ale używana sprzedawca gwarantował,że sprawna . Co Wy na to
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
tylko ze u mnie w silniku nie pasuje ten kod dostępu 12233 bo ponoć są dwa ale drugi może ktoś tutaj zna??Gregorski3 pisze:W teorii tak
Na razie nie mam auta bo robi się swap pompy i nie mogę sprawdzić czy działa.
[ Dodano: 2020-02-15, 20:13 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to Pompa ori ale używana sprzedawca gwarantował,że sprawna . Co Wy na to
a może po prostu pompa od 2,0TDI różni się od pompy w 1,8T konstrukcyjnie co w sumie ma sens zwłaszcza, że jedna jest od diesla.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Też bym został przy ori pompie. Ale niepewna używka za 2K lub nowa za ponad 5K to nonsens
A co do tego ,że pompa z tdi to raczej nie przeszkadza bo jeden kolega z forum montował z tdi o tych samych numerach co moja i nie było problemu.
[ Dodano: 2020-02-19, 20:19 ]
Swap pompy zakończony. Finalnie zamontowana została nowa pompa z 2.0 tdi. Na razie zrobiłem 50 km i kontrolka się nie pojawiła. Ciśnienie na jałowym 1.4 bara. Ale niespodzianek ciąg dalszy. Razem z pompą robiony był rozrząd oraz łańcuch,napinacz i wariator. Więc po 50 km czek na liczniku i dwa błędy
000010 P000A-008 oraz
000017-Z1 P0011-004
Auto jedzie normalnie nic dziwnego się nie dzieje. Ładnie odpala i przyśpiesza. Pod maską w końcu cicho.
Zawór n205 padł czy inne sugestie. Rozrząd był na blokadach wymieniany więc to chyba nie to .
A co do tego ,że pompa z tdi to raczej nie przeszkadza bo jeden kolega z forum montował z tdi o tych samych numerach co moja i nie było problemu.
[ Dodano: 2020-02-19, 20:19 ]
Swap pompy zakończony. Finalnie zamontowana została nowa pompa z 2.0 tdi. Na razie zrobiłem 50 km i kontrolka się nie pojawiła. Ciśnienie na jałowym 1.4 bara. Ale niespodzianek ciąg dalszy. Razem z pompą robiony był rozrząd oraz łańcuch,napinacz i wariator. Więc po 50 km czek na liczniku i dwa błędy
000010 P000A-008 oraz
000017-Z1 P0011-004
Auto jedzie normalnie nic dziwnego się nie dzieje. Ładnie odpala i przyśpiesza. Pod maską w końcu cicho.
Zawór n205 padł czy inne sugestie. Rozrząd był na blokadach wymieniany więc to chyba nie to .
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
Nie od razu. Sprawdzałem u brata. Mimo, że w VCDS czujnik pokazywał niskie ciśnienie, to na zegarach nie. Był ten sam problem niskiego ciśnienia oleju na wolnych obrotach, na szczęście wymiana zaworu odmy załatwiła sprawę.asaudi pisze:[ Ale odnośnie zasady działania tzn. że jeżeli ciśnienie spada poza zakres to od razu wywala komunikat o niskim poziomie ciśnienia oleju?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 lis 2009, 18:25
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Skarszewy
Re: AUDI A6 C6 2,0TFSI BPJ "OIL PRESSURE" na wolnych o
I jak? Ogarnąłeś temat? Ja wymieniłem wszystko wg spisu, łańcuch i napinacz nowy, pompa używka 1.9 TDI z małym kółkiem 038115121A (23z). I nadal na niskich obrotach pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju Pompa wstawiona bez przeróbek. Czy w niej nie trzeba było czegoś zaślepiać? Czy źle coś kojarzę? U mnie już ktoś wcześniej zamontował taką pompę, lecz z dużym kółkiem, mechanik miał tylko zmienić kółko na mniejsze, a on przełożył całą pompę... Silnik chodzi prawidłowo, odpala z półobrotu, nie kopci itp itd. Podniesienie obrotów niewiele pomoże, bo po blokach mierzonych w liczniku widzę, że ciśnienie jest ok przy ok 1150 obr/min. Czytałem wcześniej o cudach z tymi czujnikami temperatury, położenia wałka itp. Zastanawiam się czy w ciemno ich nie wymienić. Proszę o rady.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga