uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 13:37
- Imię: pmcomp
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Cześć,
mam do wymiany dwa simeringi czy jak kto woli uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał lewa i prawa strona.
Ktoś zapoda numery katalogowe?
Czy da sie je wymienić bez zrzucania zawieszenia i piast? Jakiś pewny warsztat Warszawa Ochota lub w pobliżu?
Audi A7 (4G, 3.0 TFSI 300KM, 2011)
Dzięki za pomoc.
Pozdro
mam do wymiany dwa simeringi czy jak kto woli uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał lewa i prawa strona.
Ktoś zapoda numery katalogowe?
Czy da sie je wymienić bez zrzucania zawieszenia i piast? Jakiś pewny warsztat Warszawa Ochota lub w pobliżu?
Audi A7 (4G, 3.0 TFSI 300KM, 2011)
Dzięki za pomoc.
Pozdro
pmcomp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
numerów katalogowych nikt raczej nie zapoda, bo po prostu w katalogu ich nie ma. zdemontować dyfer, zdemontować flansze półosi, dojdziesz do uszczelnień
R1200GS ADV LC
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 452
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Nie no numery chyba są, pytanie czy masz dyfer sportowy czy zwykły?
zwykły 0AR409399B
sportowy 02D525596B
zwykły 0AR409399B
sportowy 02D525596B
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 13:37
- Imię: pmcomp
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Dzięki.
Dyferencjał jest sportowy.
Jak rozumiem ten numer 02D525596B dotyczy uszczelniacza po stronie osi i wału? Czyli w dyferencjale są trzy identyczne uszczelniacze?
A jak z wymianą? Trzeba rozwalać całe tylne zawieszenie czy da się bez?
Dodano po 1 godzinie 55 minutach 25 sekundach:
Sprawdziłem w serwisie Audi. Numer tego uszczelniacza to (sportowy) 02D525596F, czyli z literką F na końcu).
ASO twierdzi, że trzeba rozbebeszyć cały tylny zawias.
Masakra. Ale ... ponieważ mi się poci (żadnego wycieku ani kropel) mówią żeby nic nie robić .
Dyferencjał jest sportowy.
Jak rozumiem ten numer 02D525596B dotyczy uszczelniacza po stronie osi i wału? Czyli w dyferencjale są trzy identyczne uszczelniacze?
A jak z wymianą? Trzeba rozwalać całe tylne zawieszenie czy da się bez?
Dodano po 1 godzinie 55 minutach 25 sekundach:
Sprawdziłem w serwisie Audi. Numer tego uszczelniacza to (sportowy) 02D525596F, czyli z literką F na końcu).
ASO twierdzi, że trzeba rozbebeszyć cały tylny zawias.
Masakra. Ale ... ponieważ mi się poci (żadnego wycieku ani kropel) mówią żeby nic nie robić .
pmcomp
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 452
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Sorry, mój błąd, podałem Ci stary numer. A od strony wału ma numer 0BF525275 a nowszy/poprawiony 0D2598078
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
W razie czego mogę sprawdzić w etce po numerze VIN .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
no faktycznie, są numery uszczelnień - na szybko spojrzałem . jak masz tylko zapocenie, to nie powinno się nic stać - ale dla swojego spokoju ducha, możesz wymienić te simmeringi. na upartego, może i wymieniłbyś to na aucie, półosie odkręcić, flansze odkręcić i masz odstęp do simmeringów półosi - tylko ciasno może być
R1200GS ADV LC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 13:37
- Imię: pmcomp
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Wracam do tematu.
Simeringi zakupiłem w ASO, koszt całkowicie akceptowalny.
Procedury serwisowe ASO mówia o 6-u roboczogodzinach na wymianę. Jak już będzie to rozbebeszane to zastanawiam się co z olejem w tylnym moście. Zapewne coś się tam może ulać, może warto wymienić? Tyle, że ASO twierdzi, że oleju w dyfrze się nie wymienia. Co o tym sądzicie? Poczytałem, że podobno tam są dwa oleje, prawda to? Dla przypomnienia to dyfer sportowy.
Poradźcie prosze co robić.
Pozdro
Simeringi zakupiłem w ASO, koszt całkowicie akceptowalny.
Procedury serwisowe ASO mówia o 6-u roboczogodzinach na wymianę. Jak już będzie to rozbebeszane to zastanawiam się co z olejem w tylnym moście. Zapewne coś się tam może ulać, może warto wymienić? Tyle, że ASO twierdzi, że oleju w dyfrze się nie wymienia. Co o tym sądzicie? Poczytałem, że podobno tam są dwa oleje, prawda to? Dla przypomnienia to dyfer sportowy.
Poradźcie prosze co robić.
Pozdro
pmcomp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Wymienić od razu olej przekładniowy. Jest tam też płyn ATF, ale jest on w osobnej "komorze".
Dodano po 19 sekundach:
Chcesz oznaczenie oleju? Jeśli tak, to podaj VIN albo podeślij mi go na PW.
Dodano po 19 sekundach:
Chcesz oznaczenie oleju? Jeśli tak, to podaj VIN albo podeślij mi go na PW.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 13:37
- Imię: pmcomp
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Cześć,
wysłałem ci na PW prośbę o podanie typu oleju i ilości.
VIN: WAUZZZ4G4BN027651
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdro
wysłałem ci na PW prośbę o podanie typu oleju i ilości.
VIN: WAUZZZ4G4BN027651
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdro
pmcomp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
olej przekładniowy: G052145S2 - 1 litr
ATF: G052515A2 - butelka 850 ml
ATF: G052515A2 - butelka 850 ml
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 13:37
- Imię: pmcomp
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Dzieki.
A jaka klase ma olej przekladniowy? Jak rozumiem tu mozna zastosować dowolny?
A jaka klase ma olej przekladniowy? Jak rozumiem tu mozna zastosować dowolny?
pmcomp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Jak już nie chcesz oryginału, to możesz zalać FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 GL-5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 13:37
- Imię: pmcomp
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
Oryginał? Producentów olejów do dyferencjałów jest mnóstwo .
A jakby zalać nie 75W90 tylko tym lepszym co ma chyba numerek chyba 115? Nie pamietam dokładnie.
A jakby zalać nie 75W90 tylko tym lepszym co ma chyba numerek chyba 115? Nie pamietam dokładnie.
pmcomp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: uszczelniacze półoś tylna/dyferencjał do wymiany
75W90 API GL-5. producenta oleju wybierz sobie wedle uznania i ceny
R1200GS ADV LC
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga