Witam.
Pacjent i problem jak w temacie. Chodzi o to, że przedostatni właściciel auta "zapobiegawczo" (jego słowa) wymienił sobie pompę oleju na jakąś inną, wg niego - pancerną (nie wiem na jaką dokładnie). Przez to z ciśnieniem dzieją się cuda, wygląda jakby źle dobrane było przełożenie albo zła wydajność pompy. Ciśnienie oleju na wolnych ok 1, ciśnienie na obrotach - max skali manometru (>12)! Miski jeszcze nie zrzucałem, chciałbym najpierw zebrać jak najwięcej info, by auto możliwie najszybciej zrobić. Poda ktoś fabryczny nr ori pompy? Jak tam wygląda jej napęd? Jeśli są zębatki to jaka ilość zębów na jednej i na drugiej? Może jakieś zdjęcia, schemat? Z góry dziękuję.
[BPJ 2.0 TFSI 170 KM] Niskie ciśnienie oleju - inna pompa, przełożenie, schemat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: [BPJ 2.0 TFSI 170 KM] Niskie ciśnienie oleju - inna pompa, przełożenie, schemat
W profilu masz a6 c7 . Jeśli szukasz jak w temacie do a6 c6 bpj to tu jest dużo informacji
https://a4-klub.pl/topic/463306-konwers ... bg-na-18t/
https://a4-klub.pl/topic/463306-konwers ... bg-na-18t/
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: Inny
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
Re: [BPJ 2.0 TFSI 170 KM] Niskie ciśnienie oleju - inna pompa, przełożenie, schemat
Pompa na pewno założona od 1.8t lub 1.9 tdi , a ciśnienie wysokie bo zawór nadmiarowy zablokowany, zatarty w pozycji zamkniętej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga