Sklep
części samochodowe
sportwheels.pl
Tarcze, hamulce

2.5 TDI AKE problem z pompą

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
TimeBandit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2021, 19:59
Imię: Daniel
Moje auto: A4 B6
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Złotów

2.5 TDI AKE problem z pompą

Post autor: TimeBandit » 22 lis 2021, 20:36

Witam. Robię auto znajomemu. Audi jest po zmianie wałków kompletnych wraz z rozrządem itp. ale do rzeczy.
Audi chodziło przez 2 dni wyśmienicie po tych dwóch dniach zaczęły się kolejne schody zaczął strasznie kopcić na biało czy ciepły czy zimny. Zostawiłem na tydzień bo już musiałem odpocząć. Po tygodniu przestał w ogóle odpalać pierwsza myśl pompa. Wyciągnąłem pompę i okazało się że w sterowniku są ścieżki zerwane tzw. zimne luty. Stała bolączka sterowników VP44 jak i w Audi czy w Oplach z PSG. Szukałem drugiej pompy o tych samych oznaczeniach nigdzie nie mogłem znaleźć. Po kolejnym tygodniu znalazłem pompę o tym samym numerze sterownika ale numery pompy się nie zgadzają jest inna końcówka. Gość mnie zapewniał że jest od AKE. Panowie pomóżcie bo już sił mi brak na ten samochód...

Pompa która była ma takie numery:
-sterownik 028 101 0889
-pompa 059 130 106 L

Pompa 2:
-sterownik 028 101 0889
-pompa 059 130 106 BX

I teraz moje pytanie czy ta pompa będzie chodzić w tym samochodzie ? Błędów na kompie brak jakichkolwiek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


hamulce
sportwheels - felgi aluminiowe sklep internetowy
Compero.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami