

patrzylem na te pompy pisza ze od a6 c6 3.0 tdi i sa oznaczenia 4F0145155A albo C na koncu lub tez 8K0145156N masz rozeznanie czy to bez znaczenia i wszystkie podejda? i czy przekrecenie tego króćca to jest proste czy loteria uda sie czy nie PzdrNikostratus pisze: ↑29 paź 2021, 17:19Szukaj pompy od a6c6 3.0tdi jest identyczna tylko króciec wejściowy trzeba przekręcić. Lepsza opcja niż regenerowany malowany szajs albo chinole. Nowa to grubszy wydatek.
juz zaczalem szukac sa tylko zeby znalezc tez jak najmlodsza ,na razie znalazlem najmlodzse z 2008 rNikostratus pisze: ↑30 paź 2021, 20:50Ja u siebie mam tą z oznaczeniami 4F0145155A. Nie ma problemu z ciśnieniem większym o 10bar. Te inne nr wyglądają tak samo wizualnie ale nie wiem jakie są ich różnice. Myślę że króciec bez problemu przekręcisz bo one są wprasowane a nie nie tak mocno by nie dało się go przekręcić.
sa oczywiscie rozne opinie na ten temat ale jak porownalem konsystencje febi 6162 ktorego obecnie wlalem z orginalnym nieprodukowanym juz G00200 ktorego kapke mam w metalowej puszcze to febi wyglada jak siki wiec wywale go z ukladau i wleje totala , na pewno nie zaryzykuje G004000M2 syntetyka , ponizej link gdzie total zostal wlany do ukladu i dlaczegoNikostratus pisze: ↑05 lis 2021, 21:21Czemu zamówiłeś płyn do wspomagania Total LHM skoro sam Total go tam nie rekomenduje ? Powinieneś zalać G004000M2 lub jego bezprośrednie zamienniki np Febi 6162. To że LHM też jest zielony nie znaczy że jest odpowiedni.