Rozciety wydech 3.0 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
LT16 to jak skonczyla sie akcja z wydechem? ty wymieniles tylko koncowe na rs6 czy tez srodkowy? pare osob tutaj pisalo ze efekt jest dobry jak nie przerabiasz srodkowego
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: Rozciety wydech 3.0 TFSI
Panowie cos ruszyło z tym wydechem ? Ktos ma jakies rozwiazanie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re:
nie slychac silnika, no przeciez chyba o to chodzi w takim aucie, to nie s6/rs6 zeby narzekac

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: Rozcięty wydech 3.0 TFSI
Tak powinon byc ze jest cicho tylko duzo osób jezdzi takimi porobionymi wozami na grubo ponad 400 hp (sa rodzynki 600 HP a własciwie to moze i rodzynek

Re: Rozciety wydech 3.0 TFSI
Witam Kolegiw, ja jestem na etapie już przerobionego wydechu w audi a7 3.0 tfsi . Mam wstawione końcowe wydechy od rs6 z klapami (mam podłączone zamykanie /otwieranie pod przycisk auto holda bo mam wersje amerykańska i tam niema tej funkcji a idealne to miejsce )I niestety muszę potwierdzić ze wstawiając wydech rs6 ze środkowym wydechem jest totalna porażka albo jak mówią efekt poldka
. Napisze co to spowodowało
-był głośniejszy w środku i wpadał w rezonans
- efekt w środku kabiny bardzo bardzo słabo
- wydech rs ma inna średnice wiec niepasujące plug&play
Teraz plusy
-przy redukowaniu i zmianie biegów rewelacyjne strzelanie z wydechu może nie rs ale miło dla ucha
-fajny efekt przeciągania i strzelania na zewnątrz super słychać i chłopaki którzy maja rs potwierdzają
- klapy działają fajnie i zamykając je jest cicho
Jeśli chodzi o przyrost czy wydechy końcowe coś dają to sprawdzając na hamowni nie było jakiegoś przyrostu wiec pozacefektem wizualnym i dźwiękowym w moim przypadku niema. Motor dopowiem tylko trzyma serie. Obecnie zamontowałem pełen dolot carbonowy AWE i tu faktycznie był przyrost mocy około 5KM i 12NM ale to musiałbym sprawdzic i odszukać wykres.Wiec dolot dał trochę oddechu dla silnika no i słychać kompresor jak pompuje . Następnie zrobiłem stage 1 i zdjąłem limiter i jest kolosalna różnica
pojawia się banan na twarzy i osiągnąłem 408KM i chyba 500 Nm ale to poszukam wykresu i wkleję. Teraz kilka słów odnośnie skrzyni i tu ja mam top tronica i niestety nieposiadające on procedury startu jak s-tronic i start nie jest tak efektowny bardziej nabierając prędkości czuć uciągnąć ja narazie jechałem licznikowe 275 i czuć było ze może pod licznikowe 300 podejść . Druga rzecz to spalanie
na początku pali ile wlejesz pozniej jak człowiek się uspokoi to o dziwo mniej
a jak żona jeździ to już wogole może nie jest to 1.9 tdi ale robi robote i teraz dla tych co to planują takie mody
- hamulce standardowe robia się za słabe moje spostrzeżenie Mam orginal tarcze i orginal wszystkie klocki montaz ASO
- w lato w tem . 30’C intelkuler seryjny czuć po 3-4 mocnych startach ze niewybrania ale to już na hamowni chłopaki z v-techu powiedzieli i wiedziałem o tym
Wiec teraz szukam org plug&play interculera ale ciężko coś znaleźć jedyny jaki znalazłem to do s5 i może pasować ale niekoniecznie no i rozglądam sie za kompletem hamulcy od s6/s7
Tak wiec finalnie przeróbkę wydechu polecam
-był głośniejszy w środku i wpadał w rezonans
- efekt w środku kabiny bardzo bardzo słabo
- wydech rs ma inna średnice wiec niepasujące plug&play
Teraz plusy
-przy redukowaniu i zmianie biegów rewelacyjne strzelanie z wydechu może nie rs ale miło dla ucha
-fajny efekt przeciągania i strzelania na zewnątrz super słychać i chłopaki którzy maja rs potwierdzają
- klapy działają fajnie i zamykając je jest cicho
Jeśli chodzi o przyrost czy wydechy końcowe coś dają to sprawdzając na hamowni nie było jakiegoś przyrostu wiec pozacefektem wizualnym i dźwiękowym w moim przypadku niema. Motor dopowiem tylko trzyma serie. Obecnie zamontowałem pełen dolot carbonowy AWE i tu faktycznie był przyrost mocy około 5KM i 12NM ale to musiałbym sprawdzic i odszukać wykres.Wiec dolot dał trochę oddechu dla silnika no i słychać kompresor jak pompuje . Następnie zrobiłem stage 1 i zdjąłem limiter i jest kolosalna różnica
pojawia się banan na twarzy i osiągnąłem 408KM i chyba 500 Nm ale to poszukam wykresu i wkleję. Teraz kilka słów odnośnie skrzyni i tu ja mam top tronica i niestety nieposiadające on procedury startu jak s-tronic i start nie jest tak efektowny bardziej nabierając prędkości czuć uciągnąć ja narazie jechałem licznikowe 275 i czuć było ze może pod licznikowe 300 podejść . Druga rzecz to spalanie
- hamulce standardowe robia się za słabe moje spostrzeżenie Mam orginal tarcze i orginal wszystkie klocki montaz ASO
- w lato w tem . 30’C intelkuler seryjny czuć po 3-4 mocnych startach ze niewybrania ale to już na hamowni chłopaki z v-techu powiedzieli i wiedziałem o tym
Wiec teraz szukam org plug&play interculera ale ciężko coś znaleźć jedyny jaki znalazłem to do s5 i może pasować ale niekoniecznie no i rozglądam sie za kompletem hamulcy od s6/s7
Tak wiec finalnie przeróbkę wydechu polecam
darek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: Rozciety wydech 3.0 TFSI
Czyli masz same końcowe puszki od rs6 wsadzone ? Reszta seria wydech ?darektur pisze: ↑12 paź 2021, 08:58Witam Kolegiw, ja jestem na etapie już przerobionego wydechu w audi a7 3.0 tfsi . Mam wstawione końcowe wydechy od rs6 z klapami (mam podłączone zamykanie /otwieranie pod przycisk auto holda bo mam wersje amerykańska i tam niema tej funkcji a idealne to miejsce )I niestety muszę potwierdzić ze wstawiając wydech rs6 ze środkowym wydechem jest totalna porażka albo jak mówią efekt poldka. Napisze co to spowodowało
-był głośniejszy w środku i wpadał w rezonans
- efekt w środku kabiny bardzo bardzo słabo
- wydech rs ma inna średnice wiec niepasujące plug&play
Teraz plusy
-przy redukowaniu i zmianie biegów rewelacyjne strzelanie z wydechu może nie rs ale miło dla ucha
-fajny efekt przeciągania i strzelania na zewnątrz super słychać i chłopaki którzy maja rs potwierdzają
- klapy działają fajnie i zamykając je jest cicho
Jeśli chodzi o przyrost czy wydechy końcowe coś dają to sprawdzając na hamowni nie było jakiegoś przyrostu wiec pozacefektem wizualnym i dźwiękowym w moim przypadku niema. Motor dopowiem tylko trzyma serie. Obecnie zamontowałem pełen dolot carbonowy AWE i tu faktycznie był przyrost mocy około 5KM i 12NM ale to musiałbym sprawdzic i odszukać wykres.Wiec dolot dał trochę oddechu dla silnika no i słychać kompresor jak pompuje . Następnie zrobiłem stage 1 i zdjąłem limiter i jest kolosalna różnica
pojawia się banan na twarzy i osiągnąłem 408KM i chyba 500 Nm ale to poszukam wykresu i wkleję. Teraz kilka słów odnośnie skrzyni i tu ja mam top tronica i niestety nieposiadające on procedury startu jak s-tronic i start nie jest tak efektowny bardziej nabierając prędkości czuć uciągnąć ja narazie jechałem licznikowe 275 i czuć było ze może pod licznikowe 300 podejść . Druga rzecz to spalaniena początku pali ile wlejesz pozniej jak człowiek się uspokoi to o dziwo mniej
a jak żona jeździ to już wogole może nie jest to 1.9 tdi ale robi robote i teraz dla tych co to planują takie mody
- hamulce standardowe robia się za słabe moje spostrzeżenie Mam orginal tarcze i orginal wszystkie klocki montaz ASO
- w lato w tem . 30’C intelkuler seryjny czuć po 3-4 mocnych startach ze niewybrania ale to już na hamowni chłopaki z v-techu powiedzieli i wiedziałem o tym
Wiec teraz szukam org plug&play interculera ale ciężko coś znaleźć jedyny jaki znalazłem to do s5 i może pasować ale niekoniecznie no i rozglądam sie za kompletem hamulcy od s6/s7
Tak wiec finalnie przeróbkę wydechu polecam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: Rozciety wydech 3.0 TFSI
Pare osób juz przerabiało wydech w 3.0 TFSI na te wlasnie od RS sterowane klapami. Wszyscy których znam jak szybko je zamontowali to tak samo szybko je zdjęli. Uciążliwy rezonans, bardzo metaliczny i specyficzny.
Re: Rozciety wydech 3.0 TFSI
Tak montujesz tylko końcowe . Ja zrobiłem tak ze przy środkowym wydechu odrazu do puszki przystawałem tylne. RSA ładniej to wyglada i nie widac na pierwszy rzut oka ingerencji w tlumnik.trochę rzeźbienia było z wstawieniem tylnych końcówek akrapovica bo jak zostawiłem tylny wydech bez blendy i osłony RSA to po 200 km jazdy szybszej stopiło mi tylna dokładkę w zderzaku aż dziwnie nie zapalił mi się zderzak
darek