witam. w jakich logach obadam pompe wysokiego cisnienia paliwa i jesli sie da to pompe w baku?? wyskakuje błąd p1036 za niskie cisnienie. auto szarpie i przygasa. filtr i ten szujnik na szynie wymieniony.
[ Dodano: 2019-10-21, 12:44 ]
źle napisałem.czujnik na przewodzie paliwa a nie na szynie.na szynie ten regulator cisnienia musze sprawdzic. poradzi ktos jakie bloki posprawdzac??
w jakich logach pompa wys cisnienia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
W kanale 20 jest ciśnienie w szynie CR. Dopuszczalna różnica między zadanym a rzeczywistym to +/- 20 bar.
W ASB, BMK to kanał 22. W BPP chyba też tak będzie.
W ASB, BMK to kanał 22. W BPP chyba też tak będzie.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Normalnie, na wolnych. Zresztą jak będziesz podnosił obroty, to będzie też podane ciśnienie wymagane i rzeczywiste.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
Re: w jakich logach pompa wys cisnienia
Witam nie będę zakładał tematu bo może tu się dowiem
Zauważyłem na vcds ze czasem jak chodzi na wolnych obrotach to trochę faluje
Zajrzałem do ciśnień na wolnych obrotach na listwie cr i wartości były ok 460-480 bar
Jak go zgasiłem i odpaliłem ponownie wróciło do tych z podpowiedzi w vcds czyli ok 230 na wolnych i wraz z dodawaniem gazu rosło
Błędów nie ma mocy tez nie brakuje tylko czasem te falowanie się pojawia i wtedy wysokie cisnienie występuje na listwie
Czy to któryś czujnik i co odpowiada za zadanie i utrzymanie ciśnienia?
Zauważyłem na vcds ze czasem jak chodzi na wolnych obrotach to trochę faluje
Zajrzałem do ciśnień na wolnych obrotach na listwie cr i wartości były ok 460-480 bar
Jak go zgasiłem i odpaliłem ponownie wróciło do tych z podpowiedzi w vcds czyli ok 230 na wolnych i wraz z dodawaniem gazu rosło
Błędów nie ma mocy tez nie brakuje tylko czasem te falowanie się pojawia i wtedy wysokie cisnienie występuje na listwie
Czy to któryś czujnik i co odpowiada za zadanie i utrzymanie ciśnienia?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga