Nie wiem czy błąd jest po stronie elektryki, hydrauliki zaworów, czy sama skrzynia już pada.
Miałem kiedyś delikatne problemy ze skrzynią to wymieniłem filtr i olej tyle co w misce, na krótki czas jakby pomogło, ale teraz mam tak, że na zimno skrzynia działa, im cieplejszy olej zaczyna wrzucać biegi już po zasprzęgleniu, bądź trzyma sprzegła zbyt długo. Obroty rosną i szarpnięcie bieg zaskoczył aż do momentu gdy olej osiagnie ok 80st w górę to wogóle są same szarpnięcia. Nawet na trybie manualnym sam zmienia biegi jak na filmie:
https://youtu.be/vpeoW3DHVnc
Na filmie tylko wrzuciłem w tryb manualny i lekko dodałem gazu trzymając jednakowo.
Błedy wyskakują dopiero po tych akcja, na zimno nie wywala nic. Błedy różne głównie ten o złym wspołczynniku obrotów ogólnie, a czasem na konkretnych biegach np. 1szy i 3ci.
Kto przerabiał temat? Jeśli elektryka albo hydraulika to poradzę się sam, a jeśli skrzynię trzeba zrzucać to może ktoś poleci kogoś opolskie i sąsiednie.
TIPtronic problemy po nagrzaniu oleju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 lis 2020, 21:48
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Krzyżowa Dolina
Re: TIPtronic problemy po nagrzaniu oleju
Nikt nic nie poradzi w temacie
przy ekstremalnych warunkach czyli gdy skrzynia gorąca nie wrzuca już żadnego biegu prócz 5tki na awaryjnym wygląda to tak:
https://youtu.be/Ftp69CBmWWs
Przy wykryciu błedu sterownik przechodzi w tryb awaryjny, wrzuca 5 tkę i zawór eds1 zamyka się, czy on wczesniej ma być otwarty?
przy ekstremalnych warunkach czyli gdy skrzynia gorąca nie wrzuca już żadnego biegu prócz 5tki na awaryjnym wygląda to tak:
https://youtu.be/Ftp69CBmWWs
Przy wykryciu błedu sterownik przechodzi w tryb awaryjny, wrzuca 5 tkę i zawór eds1 zamyka się, czy on wczesniej ma być otwarty?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga