Witam.
Od jakiegoś czasu padał aż padł nastawnik turbiny.
To było w trasie. Po powrocie do domu nie mogę skasować żadnych błędów. A sa: z klap (obie), przepustnicy, z egr.
Wymieniłem nastawnik i dalej są błędy z powyższego i z nastawnika. Pomocy. Ktoś wie jak mi pomóc?
Z góry dziękuję za informację.
Środa,04,Sierpień,2021,17:02:55:00009
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0020
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
VCID: 1A3B676FD59FB056E4-804E
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
012696 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 1)
P3198 - 002 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
012697 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 2)
P3199 - 002 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P1401 - 001 - zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 94.3 %
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
012867 - Sterowanie jednostki sterującej przepustnicą
P3243 - 002 - Usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 92.7 %
Bity binarnie: 010
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
008200 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1
P2008 - 001 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 003 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 002 - usterka elektryczna - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Kody gotowości: 1 6 0 1 0
Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Tytuł: Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMKPostNapisane: 04.sie.2021 20:03:57
Użytkownik
Online
Dołączył(a): 04.sie.2021 16:27:01
Posty: 2
Nie można wykonać elementów wykonawczych dla: klap, przepustnicy, egr, nastawnika turbiny. Można wykonać np wiatraków i innych. Dlaczego nie można skasować błędów? Nie sądzę aby wszystkie te elementy padły na raz.
Użytkownik
Online
Dołączył(a): 04.sie.2021 16:27:01
Posty: 2
Nie można wykonać elementów wykonawczych dla: klap, przepustnicy, egr, nastawnika turbiny. Można wykonać np wiatraków i innych. Dlaczego nie można skasować błędów? Nie sądzę aby wszystkie te elementy padły na raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Nie można wykonać wykonawczych,bo są w nich błędy.
Jeżeli chodzi o nastawnik turbo,to musisz ustawić to specjalnym urządzeniem.Tak na oko tego nie ustawisz .Pisali,że można to zrobić na tych fasolkach,ale mnie się to nie udało.Koniec końców trafiłem na nastawienie do serwisu Audi.Klapy masz całe? Wymieniałeś je? Generalnie jeden błąd może generować kolejne.Musisz po kolei je eliminować.
Jeżeli chodzi o nastawnik turbo,to musisz ustawić to specjalnym urządzeniem.Tak na oko tego nie ustawisz .Pisali,że można to zrobić na tych fasolkach,ale mnie się to nie udało.Koniec końców trafiłem na nastawienie do serwisu Audi.Klapy masz całe? Wymieniałeś je? Generalnie jeden błąd może generować kolejne.Musisz po kolei je eliminować.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Wypiąłem wczoraj wszystkie kostki i błędów nie można skasować. Dramat jakiś. Klapy całe. Nawet nie bardzo brudne.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Powyższe błędy skasowane. Winny bezpiecznik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Jaki bezpiecznik? Z której skrzynki z bezpiecznikami?
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 kwie 2022, 22:06
- Imię: Jakub
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Korczyn
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Witam.Mam dokładnie te same błędy. Czy wiadomo który to bezpiecznik?
Proszę o odpowiedź
Proszę o odpowiedź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 kwie 2022, 22:06
- Imię: Jakub
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Korczyn
Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK
Jest to bezpiecznik 15A niebieski
Znajduje się w lewej skrzynce tu gdzie podszybie,od strony kierowcy. Wszystkie elementy, które generują błędy (egr,klapy,sterowanie turbo,zawor chłodzenia itd.) są na jednej linii zasilania.
Znajduje się w lewej skrzynce tu gdzie podszybie,od strony kierowcy. Wszystkie elementy, które generują błędy (egr,klapy,sterowanie turbo,zawor chłodzenia itd.) są na jednej linii zasilania.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga