Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
siejuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: siejuch » 04 sie 2021, 17:00

Witam.
Od jakiegoś czasu padał aż padł nastawnik turbiny.
To było w trasie. Po powrocie do domu nie mogę skasować żadnych błędów. A sa: z klap (obie), przepustnicy, z egr.
Wymieniłem nastawnik i dalej są błędy z powyższego i z nastawnika. Pomocy. Ktoś wie jak mi pomóc?
Z góry dziękuję za informację.

Środa,04,Sierpień,2021,17:02:55:00009


Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0020
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
VCID: 1A3B676FD59FB056E4-804E
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

012696 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 1)
P3198 - 002 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %

012697 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 2)
P3199 - 002 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %

005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P1401 - 001 - zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 94.3 %
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

012867 - Sterowanie jednostki sterującej przepustnicą
P3243 - 002 - Usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 92.7 %
Bity binarnie: 010
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %

008200 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1
P2008 - 001 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 003 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 002 - usterka elektryczna - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %


Kody gotowości: 1 6 0 1 0

siejuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: siejuch » 04 sie 2021, 21:08

Tytuł: Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMKPostNapisane: 04.sie.2021 20:03:57
Użytkownik
Online

Dołączył(a): 04.sie.2021 16:27:01
Posty: 2
Nie można wykonać elementów wykonawczych dla: klap, przepustnicy, egr, nastawnika turbiny. Można wykonać np wiatraków i innych. Dlaczego nie można skasować błędów? Nie sądzę aby wszystkie te elementy padły na raz.

motogold
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3M

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: motogold » 07 sie 2021, 07:31

Nie można wykonać wykonawczych,bo są w nich błędy.
Jeżeli chodzi o nastawnik turbo,to musisz ustawić to specjalnym urządzeniem.Tak na oko tego nie ustawisz .Pisali,że można to zrobić na tych fasolkach,ale mnie się to nie udało.Koniec końców trafiłem na nastawienie do serwisu Audi.Klapy masz całe? Wymieniałeś je? Generalnie jeden błąd może generować kolejne.Musisz po kolei je eliminować.

siejuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: siejuch » 07 sie 2021, 08:40

Wypiąłem wczoraj wszystkie kostki i błędów nie można skasować. Dramat jakiś. Klapy całe. Nawet nie bardzo brudne.

siejuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2021, 16:54
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: siejuch » 10 sie 2021, 08:33

Powyższe błędy skasowane. Winny bezpiecznik. 🤕

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: gozdzik77 » 10 sie 2021, 10:04

siejuch pisze:
10 sie 2021, 08:33
Powyższe błędy skasowane. Winny bezpiecznik. 🤕
Jaki bezpiecznik? Z której skrzynki z bezpiecznikami?
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

kubaninja636
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwie 2022, 22:06
Imię: Jakub
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Korczyn

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: kubaninja636 » 02 kwie 2022, 22:38

Witam.Mam dokładnie te same błędy. Czy wiadomo który to bezpiecznik?
Proszę o odpowiedź

kubaninja636
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwie 2022, 22:06
Imię: Jakub
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Korczyn

Re: Nie mogę skasować błędów A6 c6 3.0 tdi BMK

Post autor: kubaninja636 » 04 kwie 2022, 15:04

Jest to bezpiecznik 15A niebieski
Znajduje się w lewej skrzynce tu gdzie podszybie,od strony kierowcy. Wszystkie elementy, które generują błędy (egr,klapy,sterowanie turbo,zawor chłodzenia itd.) są na jednej linii zasilania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga