[Q+TIP] Szarpie, tryb awaryjny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 cze 2021, 21:32
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Tarnów
[Q+TIP] Szarpie, tryb awaryjny
Witam wszystkich, proszę o poradę co zrobić w obecnej sytuacji. Posiadam to auto od 4 miesięcy tj. 3.2fsi 2005rok, problem zaczął się od wycieku oleju z silnika, silnik został uszczelniony i być może zbieg okoliczności sprawił ze skrzynia zaczęła świrować, bardzo możliwe ze kapie olej jeszcze ze skrzyni, na zimnym silniku ciężko jest złapać obroty, skrzynia głupieje włącza się tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem znika, szarpie z 2 na 3 dosyć mocno i przeciąga biegi tzn, długo myśli zanim zmieni bieg, dodatkowo przy redukcji raz zrzuca z 6 na 4 raz na 5 tez szarpie i gdy puszczam gaz obroty są na 1500 i skaczą 100 w jedna 100 w druga, na pewno musiałbym zmienić olej wraz z filtrem i uszczelniaczem ale nie wiem czy jest sens bo pewnie konwerter do regeneracji i nie wiadomo czy kosz nie pęknięty, cena pewnie z 5000zł. Musiałem nim jechać do Polski wiec trochę km zrobiłem i pytanie do was czy regenerować skrzynie gdzieś czy lepiej kupić używkę ceny około 1000zl sprawna i zrobić zamianę zalać olej filtr i ten uszczelniacz. Jest jeszcze taki problem że mam czas na to 3 tygodnie bo muszę wracać za granicę. Macie jakieś sprawdzone serwisy asb w malopolsce, podkarpackim ? Jaka byłaby cena za wymianę tejże skrzyni? Może ktoś ma na sprzedaż ? Kod : HAV. Dodam ze sterownik skrzyni był wymieniany w tamtym tygodniu, lecz to nie pomogło, komputer nie pokazuje błędów. Za wszelkie informacje dziękuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: [Q+TIP] Szarpie, tryb awaryjny
To ciekawe,że po trybie awaryjnym,vcds nie pokazuje błędów.Na logikę,gdy wchodzi w awaryjny,to musi być przyczyna.Musi wykazać błąd w skrzyni.Jakim programem robiłeś scan? A po wymianie sterowika skrzyni,była robiona adaptacja skrzyni?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga