Witam,
czy ktoś może pomóc w takim temacie, otóż mam wrażenie że silnik łapie lewe powietrze i coś go męczy ogólnie, pożyczłem od kumpla tester dymny do nieszczelności.
Ładuje od strony rury TIP tej gumowej przy filtrze powietrza i układ zapełnia się dymem pod ciśnieniem (ok 0,5 bara) i po chwili dym zaczyna wydobywać się spod bagnetu oleju, pytanie czy to nie powinno być szczelne i trzymać?
No bo jakoś np. spod korka wlewu oleju nic nie leci itd.
Chce sprawdzić czy jeżeli układ jest zapełniony dymem pod ciśnieniem czy nic nie puszcza co znaczyło by że tam jest nieszczelność.
Tak to wygląda w tej chwili:
https://youtu.be/2Fs59ZlcYno
Silnik to 1,8T AGU czyli poprzeczna wersja AEB/AJL
1,8T nieszczelny bagnet oleju, nieszczelność?
- Doc
- Administrator
- Posty: 2678
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: 1,8T nieszczelny bagnet oleju, nieszczelność?
Wydaje mi się że to głowica jest przyczyna nieszczelności, ponieważ silnik nie bierze oleju, a gdyby były nieszczelne pierścienie to brałby olej.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lip 2021, 19:11
- Imię: Michał
- Moje auto: A3 8L
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
Re: 1,8T nieszczelny bagnet oleju, nieszczelność?
Hmm głowica?
bo jak docisnę bagnet to wywala korek przy filtrze powietrza w tej rurze i nic nie dymi, czyli tak jakby ten bagnet z prowadnica przepuszczały.
bo jak docisnę bagnet to wywala korek przy filtrze powietrza w tej rurze i nic nie dymi, czyli tak jakby ten bagnet z prowadnica przepuszczały.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga