Cześć,
w ostatnim czasie poddałem regeneracji nastawnik turbiny, wyczyściłem chemicznie DPFa, wymieniłem olej z filtrem, wymieniłem wtryskiwacze - 1 fabrycznie nowy, 5 z używki o przebiegu 56.000km.
Problemy w zasadzie nie ustają, tj. spalanie w mieście 17,5l/100km. Spadek mocy, tzn. przy starcie z procedury wychodzi 0-100km/h w 5.3s (mam czipa na 360KM), ale w ruchu miejskim od wciśnięcia pedału gazu do odbicia mijają dobre 3 sekundy.
Po wymianie wtrysków na chwilę poziom oleju się uspokoił, ale po kilkunastu km znowu "proszę obniżyć". To samo z płynem chłodniczym - ubytek.
Procedura wypalania DPF co 170-200km w mieście (śmierdzi cały czas spalinami, plastikiem itd.)
Szczerze to już nie wiem co i u kogo robić. Może ktoś we Wrocławiu zna adres, gdzie się fachowo zajmą samochodem?
[CGQB] 313KM 3.0 Dużo problemów (spalanie miasto 17,5l)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: [CGQB] 313KM 3.0 Dużo problemów (spalanie miasto 17,5l)
tak stadartowo, jakies bledy w pamieci?
Jesli nie, to probowales z originalnym softem?
Spalanie 17,5 to duzo jezdzac normalnie.
Jesli nie, to probowales z originalnym softem?
Spalanie 17,5 to duzo jezdzac normalnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 mar 2021, 15:42
- Imię: Jakub
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [CGQB] 313KM 3.0 Dużo problemów (spalanie miasto 17,5l)
Błędów na świeżo nie sprawdzałem, jestem trochę zalatany, ale na pewno się tym zajmę. Przy kodowaniu wtryskiwaczy mechanik wspominał o błędzie przepływomierza. Skasował i u niego błąd nie wrócił, ale może to jest jakiś trop.
Jak tę furę kupiłem 1,5 roku temu po przebiegach autostradowych, to miałem w mieście 10-12 (przy ciężkiej nodze). Teraz zapomnij o takich wynikach, w dodatku ten brak płynności w przyspieszaniu, duszenie, szarpanie itd.
Noszę się właśnie z zamiarem powrotu do ori softu, bo słyszałem z kilku stron, że czip w mojej sytuacji raczej nie pomaga.
Jak tę furę kupiłem 1,5 roku temu po przebiegach autostradowych, to miałem w mieście 10-12 (przy ciężkiej nodze). Teraz zapomnij o takich wynikach, w dodatku ten brak płynności w przyspieszaniu, duszenie, szarpanie itd.
Noszę się właśnie z zamiarem powrotu do ori softu, bo słyszałem z kilku stron, że czip w mojej sytuacji raczej nie pomaga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: [CGQB] 313KM 3.0 Dużo problemów (spalanie miasto 17,5l)
to byloby najprosciej wrocic do originalnego softu bo 313KM to nie jest zle.