Panowie potrzebna pomoc. Auto zgłasza błąd regulatora pompy paliwa. Pompa hitachi. Kto przechodził już taki problem? Pompa pompuje cały czas maksymalne ciśnienie tak jak przy rozłączonej wtyczce regulatora powinno się dziać. 180 barr na biegu jałowym. Czyli pompa w sumie sprawna mechanicznie ale coś od strony regulacyjnej nie bardzo? Szukałem grzebałem w necie jest dużo pomysłów.
Najbardziej prawdopodobny to że krzywka wałka rozrządu ale to wtedy nie powinno w ogóle być ciśnienia?To w takim razie regulator pompy?
Od czego zacząć? kable są w porządku, pomiar na przewodzie wtyczki wpiętej pokazuję oporność cewki regulatora.
Może mieliście już tego typu problemy?
Hitachi 180bar wycie pompy wysokiego ciśnienia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Hitachi 180bar wycie pompy wysokiego ciśnienia
Proszę uzupełnić profil o dane profilu. Nie wiemy jaki silnik posiadasz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: Hitachi 180bar wycie pompy wysokiego ciśnienia
Czesc.
Miałem identyczny problem parę dni temu. W moim przypadku wtyczka zaśnieżała. Regulator jest wbudowany w pompę, a co jest podpięte to cewka sterująca.
Podłączałeś pod VCDS ? Jaki błąd wali dokładnie? P0090? Opis błędu.
Miałem identyczny problem parę dni temu. W moim przypadku wtyczka zaśnieżała. Regulator jest wbudowany w pompę, a co jest podpięte to cewka sterująca.
Podłączałeś pod VCDS ? Jaki błąd wali dokładnie? P0090? Opis błędu.