Witam.
Czy wymieniał ktoś 3.0 tdi ASB na CDY/CDU?
Jeśli tak to co lepsze z tych dwóch motorów?
Mój niestety padł, przez lejący wtrysk na 3 garze.
Chcę zregenerować wszystkie wtryskiwacze i turbinę, natomiast zastanawiam się jaki słupek włożyć?
Ewentualnie, kompletny motor kupić np. CDU z wtryskami turbo itd, czy da rade to włożyć normalnie do 2007r i tipem?
Wymiana Motoru 3.0 TDI ASB na CDY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 mar 2021, 12:25
- Imię: Maksymilian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chełm, Lubelskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Wymiana Motoru.
masz napewno na mysli silniki CDYA/CDYC, 240 konne z faceliftu.
do nich potrzebujesz inne wtryski niz w ASB.
przedlift mial 1600bar, a facelift 1800bar.
sterwonik silnika tez raczej z polifta.
tiptronik jak sie nie myle jest ten sam ale sterownik juz nie jestem pewien.
tak na marginesie regeneracja wtryskow to tak na sportowo o dupe rozbic.
sprzedaj swoje i kup nowe.
jak kupisz inny lub taki jaki miales tez nie bedziesz wiedzial czy tak wszystko ok jest.
pytales o naprawe twojego?
https://www.motointegrator.de/artikel/4 ... dcQAvD_BwE
do nich potrzebujesz inne wtryski niz w ASB.
przedlift mial 1600bar, a facelift 1800bar.
sterwonik silnika tez raczej z polifta.
tiptronik jak sie nie myle jest ten sam ale sterownik juz nie jestem pewien.
tak na marginesie regeneracja wtryskow to tak na sportowo o dupe rozbic.
sprzedaj swoje i kup nowe.
jak kupisz inny lub taki jaki miales tez nie bedziesz wiedzial czy tak wszystko ok jest.
pytales o naprawe twojego?
https://www.motointegrator.de/artikel/4 ... dcQAvD_BwE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 mar 2021, 12:25
- Imię: Maksymilian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chełm, Lubelskie
Re: Wymiana Motoru 3.0 TDI ASB na CDY
Co do regeneracji to odezwałem się do firmy spod lubartowa, powiedział, ze regeneracja nie będzie polegać tylko na wymianie końcówki, tłumaczył co tam jeszcze wymieniają.
U mnie trzebaby kupić druga głowice ta na cylindry 1,2,3, a tą z 4/5/6 zdjąć, splanowac i nowa uszczelkę. Dodatkowo trzebaby zrobić gładzie cylindrów na pewno na 1 cylindrze, a na 2 i 3 już widać zużycie, wiec tez. Ciekawe co by wyszło na 4,5,6z
Do tego nowe tłoki do 1,2,3. Robiąc to wypadałoby wymienić tez 4,5,6.
Wiec nie wiem czy nie lepiej kupić słupek z małym przebiegiem, cały osprzęt z przodu silnika wrzuci mój (koło pasowe, paski, rolki, termostat, pompa wody są nowe, maja kilkaset kilometrow przejechane).
Dodatkowo zregenerować wtryski i turbinę.
U mnie trzebaby kupić druga głowice ta na cylindry 1,2,3, a tą z 4/5/6 zdjąć, splanowac i nowa uszczelkę. Dodatkowo trzebaby zrobić gładzie cylindrów na pewno na 1 cylindrze, a na 2 i 3 już widać zużycie, wiec tez. Ciekawe co by wyszło na 4,5,6z
Do tego nowe tłoki do 1,2,3. Robiąc to wypadałoby wymienić tez 4,5,6.
Wiec nie wiem czy nie lepiej kupić słupek z małym przebiegiem, cały osprzęt z przodu silnika wrzuci mój (koło pasowe, paski, rolki, termostat, pompa wody są nowe, maja kilkaset kilometrow przejechane).
Dodatkowo zregenerować wtryski i turbinę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 13 mar 2015, 16:49
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
- Kontakt:
Re: Wymiana Motoru 3.0 TDI ASB na CDY
Naprawa motoru z tłokami, tulejowaniem zrobienie jak bozia przykazała to około 8/9tyś jak chcesz coś wiedzieć więcej to pisz śmiałoMaksymilianV pisze: ↑11 maja 2021, 23:23Co do regeneracji to odezwałem się do firmy spod lubartowa, powiedział, ze regeneracja nie będzie polegać tylko na wymianie końcówki, tłumaczył co tam jeszcze wymieniają.
U mnie trzebaby kupić druga głowice ta na cylindry 1,2,3, a tą z 4/5/6 zdjąć, splanowac i nowa uszczelkę. Dodatkowo trzebaby zrobić gładzie cylindrów na pewno na 1 cylindrze, a na 2 i 3 już widać zużycie, wiec tez. Ciekawe co by wyszło na 4,5,6z
Do tego nowe tłoki do 1,2,3. Robiąc to wypadałoby wymienić tez 4,5,6.
Wiec nie wiem czy nie lepiej kupić słupek z małym przebiegiem, cały osprzęt z przodu silnika wrzuci mój (koło pasowe, paski, rolki, termostat, pompa wody są nowe, maja kilkaset kilometrow przejechane).
Dodatkowo zregenerować wtryski i turbinę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: Wymiana Motoru 3.0 TDI ASB na CDY
oczywiście, że lepiej. ale znajdź teraz ASB z małym przebiegiemMaksymilianV pisze: ↑11 maja 2021, 23:23
Wiec nie wiem czy nie lepiej kupić słupek z małym przebiegiem, cały osprzęt z przodu silnika wrzuci mój (koło pasowe, paski, rolki, termostat, pompa wody są nowe, maja kilkaset kilometrow przejechane).
Dodatkowo zregenerować wtryski i turbinę.
R1200GS ADV LC
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga