[ MANUAL+Q] Problem. z biegami
[ MANUAL+Q] Problem. z biegami
Witam
Jest to moj pierwszy temat gddyz nie potrafie znalesc odpowiedzi i pomocy do mojego problemu z audi
Tak wiec posiadam audi a6 c5 1,8T quattro rocznik 1997 skrzynia manualna, kod silnik aAEB
Problem polega na ciezkiej zmianie biegow dotyczy to wszystkich biegow wraz z wstecznym poczatkowo tylko 1i wsteczny po krotkim czasie wszystkie.
olej sprawdzilem jest odpowiednia ilosc lecz nie wymienialem, sprzeglo odpowietrzone.
Jak auto sie powoli toczy np. do dojazdu do skrzyzowania to mozna wrzucic bez problemu pierwszy bieg ale jak sie zatrzyma to juz jest problem.
Na wylaczonym silniku biegi wchodza plynnie problem zaczyna sie dopiero po zapaleniu silnika, podczas zapalania na1 biegu czuc jak auto delikatnie szarpie do przodu tak samo gdy jest wsteczny wrzucony to do tylu
Podczas jazdy czuc rowniez delikatne drgania pedalu sprzegla
Pytanie co moze byc przyczyna sprzeglo czy skrzynia. Sprzeglo nie slizga sie bierze u gory tak wiec chyba nie a skrzynia znow na wylaczonym silniku dziala rowniez plynnie tak wiec prosze o pomoc
Wiele problemow udalo mi sie rozwiazac dzieki Wam ale tego problemu nie umialem znalesc i dlatego prosze o pomoc
Pozdrawiam
Jest to moj pierwszy temat gddyz nie potrafie znalesc odpowiedzi i pomocy do mojego problemu z audi
Tak wiec posiadam audi a6 c5 1,8T quattro rocznik 1997 skrzynia manualna, kod silnik aAEB
Problem polega na ciezkiej zmianie biegow dotyczy to wszystkich biegow wraz z wstecznym poczatkowo tylko 1i wsteczny po krotkim czasie wszystkie.
olej sprawdzilem jest odpowiednia ilosc lecz nie wymienialem, sprzeglo odpowietrzone.
Jak auto sie powoli toczy np. do dojazdu do skrzyzowania to mozna wrzucic bez problemu pierwszy bieg ale jak sie zatrzyma to juz jest problem.
Na wylaczonym silniku biegi wchodza plynnie problem zaczyna sie dopiero po zapaleniu silnika, podczas zapalania na1 biegu czuc jak auto delikatnie szarpie do przodu tak samo gdy jest wsteczny wrzucony to do tylu
Podczas jazdy czuc rowniez delikatne drgania pedalu sprzegla
Pytanie co moze byc przyczyna sprzeglo czy skrzynia. Sprzeglo nie slizga sie bierze u gory tak wiec chyba nie a skrzynia znow na wylaczonym silniku dziala rowniez plynnie tak wiec prosze o pomoc
Wiele problemow udalo mi sie rozwiazac dzieki Wam ale tego problemu nie umialem znalesc i dlatego prosze o pomoc
Pozdrawiam
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
beksa,
Sam sobie odpowiedziales na pytanie, a przy okazji to na Twoim miejscu od razu zrobil bym to kompleksowo, czyli:
- wymiana sprzegla, bo nawet jesli to nie docisk to i tak bedzie przegrzane
- olej w skrzyni, Nie jest drogo a latwiej wymienic jak skrzynia lezy
- plyn hamulcowy bo pewnie i tak nie masz pojecia kiedy byl wymieniany
Sam sobie odpowiedziales na pytanie, a przy okazji to na Twoim miejscu od razu zrobil bym to kompleksowo, czyli:
- wymiana sprzegla, bo nawet jesli to nie docisk to i tak bedzie przegrzane
- olej w skrzyni, Nie jest drogo a latwiej wymienic jak skrzynia lezy
- plyn hamulcowy bo pewnie i tak nie masz pojecia kiedy byl wymieniany
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie
Witam
Zastanawiam sie czy warto kupic nowy wysprzeglik ktory kosztuje ok 250 zl czy uzywany za 40 gdybym wiedzial ze to na pewno on winny to bym kupil ten nowy bez zastanawianiasie ale nie jest to pewne ze to pomoze tak samo z ta pompa
A jeszcze jedno w paru sklepach z czesciami powiedziano mi ze ten model nie ma wysprzeglika troche mnie to zdziwilo
A wysprzeglik musze miec dokladnie do mojego modelu czy sa one uniwersalne chodzi mi tu o typ silnika i pojemnoscm
[ Dodano: 2013-12-06, 09:13 ]
Problem rozwiazany przyczyna bylo rozsypane sprzeglo wymiana pomogla dwumas byl dobry. I w serwisiestwierdzili ze nie trzeba wymieniac czyli caly zabieg kosztowal mnie 700 zl (sprzeglo. Komplet schas plus montarz w serwisie bosch wiec nie duzo
Dzieki za pomoc pozdrawiam
Zastanawiam sie czy warto kupic nowy wysprzeglik ktory kosztuje ok 250 zl czy uzywany za 40 gdybym wiedzial ze to na pewno on winny to bym kupil ten nowy bez zastanawianiasie ale nie jest to pewne ze to pomoze tak samo z ta pompa
A jeszcze jedno w paru sklepach z czesciami powiedziano mi ze ten model nie ma wysprzeglika troche mnie to zdziwilo
A wysprzeglik musze miec dokladnie do mojego modelu czy sa one uniwersalne chodzi mi tu o typ silnika i pojemnoscm
[ Dodano: 2013-12-06, 09:13 ]
Problem rozwiazany przyczyna bylo rozsypane sprzeglo wymiana pomogla dwumas byl dobry. I w serwisiestwierdzili ze nie trzeba wymieniac czyli caly zabieg kosztowal mnie 700 zl (sprzeglo. Komplet schas plus montarz w serwisie bosch wiec nie duzo
Dzieki za pomoc pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2021, 00:05
- Imię: Jacek
- Moje auto: 80 B3
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: plock
Re: [ MANUAL+Q] Problem. z biegami
kupie skrzynie biegow 1.8 t quattro kod GGJ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga