Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[S6 C4 2,2 Turbo quttro ] dziq

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
mateuszwywial
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
Lokalizacja: KR,KWI,KBC

Post autor: mateuszwywial » 23 kwie 2009, 20:56

no super to musimy sprawdzic nasze możliwości kiedyś

Awatar użytkownika
NiKoś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 03 sty 2009, 00:31
Lokalizacja: piła / wałcz

Post autor: NiKoś » 23 kwie 2009, 21:20

dziq111 piękna A-szósteczka, a powiedz czy robiłeś coś przy zawieszeniu czy takie jest zawieszenie eSki, bo fajnie nisko siedzi. I czy nie orientujesz się jak zawias Twojej Audi ma się do seryjnej (tzn. jaka jest różnica w cm)??? Pytam się, bo mam zamiar swoją A6 "sprowadzić na ziemię".

Pzdr

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 23 kwie 2009, 22:17

obniżona fabrycznie jest i jest niższa o okolo 3 cm i twardsza ale to w opcji bylo. mialem jeszcze jedną S ale tamta była wysoka ale rownie twarda. o ile moje auto nie jest calkiem sztwne jest to cos pomiedzy konfort a usztywnienie :)

co do osiągów mam filmik na ktorym wychodzi okolo 5 s do 100 km\h przesli linka jak wrzuce na ytube :) z tym ze wydaje mi sie ze jeszcze lepiej by pojechala bo doladowanie na 1wszym biegu i na 2gim na filmie jest okolo 1,8 bar (bc on lubi przeklamywać) nie raz udalo mi sie osiagnąć 2,1 na tych biegach :) pozniej juz jest tylko lepiej:) dzisiaj natomiast zaliczylem porazke o ile mercedesa sl320 objechalem to dzisiejszejeszego 550 konnego juz nie:P porazka trzeba bedzie cos ztym kiedys zrobic. ale napewno nie w tej esce - za duza waga....


LINK już jest


Tylko słabej jakości jest po przesłaniu :/

w każdym bądz razie widać ze przyspieszam od 13 sekundy w 18 jest już 100km\h a w 23\24 juz na 140 km\h :)
a8team.pl to też dobre.

zbychu88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:47
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle

Post autor: zbychu88 » 29 kwie 2009, 00:09

Piekna ta twoja S-ka.Choruje na taki woz ale jak narazie mnie nie stac. Jak mowisz ze 17litrow to pali przy budzie to nie jest tak zle.

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 29 kwie 2009, 09:52

no niema zle ja mam jeszcze po chipsie :) takze z 2l trzeba doliczyc:)
a8team.pl to też dobre.

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 29 kwie 2009, 10:57

eleganckie autko i zaj........te osiągi. pogratulować koledze furki
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 30 kwie 2009, 18:04

Dobry zaganiacz, silnik ma potencjał na duuuużo więcej, dlatego kupiłem wolnossaka żeby mnie nie korciło :D

Z filmiku z przekłamaniem licznika i kątem kamery licz sobie w najlepszym przypadku 6s, ale jak wiemy wszystko zależy od `perfekt shift`, ale to zweryfikuje tylko urządzenie. Niemniej powodzenia w dalszych modach i byc może do zobaczenia na zlocie!
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 30 kwie 2009, 20:59

no przeklamanie moze byc racja niedawno spojrzalem na ten filmik i zeczywiscie na nim jest zeupelnie inaczej niz na ori. no jak jest jest 6 s to i tak jestem bardzo zadowolony :) wkoncu to nie motor ktory wazy 240 kg :)
test byl robiony na w miare rownej drodze opony ori 225 r16
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
instpud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 01 maja 2009, 14:01
Lokalizacja: śląsk

Post autor: instpud » 05 maja 2009, 14:39

a jak "deptasz" to ile Ci weźmie?? Bo myślę o A4 tzn S4 2.7biTurbo, ale szczerze mówiąc bardziej za tą S6 jestem, bo i zawieszenie prostsze...

Aha, bo tu się koledzy z fur o motorkach 4.2 wypowiadali, ile Wam pali??

Ja miałem GOLfa IV z motorem 2.8l z napędem 4motion czyli 4x4 o mocy 204KM, jak mu cały czas cisnąlem aż do bólu to mi tak 18l benzyny zeżarł... przyspieszenie 7s ;) więc nie tak źle

odpiszcie bo ciekaw jestem... pozdr
Kody zakładu montażowego (A - Ingolstadt, B - Bruksela, N - Neckarsulm)

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 05 maja 2009, 16:36

Miałem kiedyś podobne tylko S4 93r i powiem ze zmęczyło mnie to auto i nigdy więcej :!:
pod względem jazdy, przyśpieszenia, walorów dźwiękowych nowy (blow off) rewelacja :-D
Ale wirusy jakie ma mogą człowieka do wczesnej siwizny doprowadzić :evil:
Auto do zabawy rewelacja ale nie do użytku na co dzień.
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 05 maja 2009, 20:50

co cie w tym auie meczylo ?? ja uzywam na codzien i jest gites wiadomo przy mojej nodze kazde padnie :) a te jak narazie dzielnie znosi i jest po chipsie: ) co ja tym autem juz zrobilem to...... ja tam polecam wszsytkim ale 3a pamietac ze 1000zl miesiecznie przy normanym uzytkowaniu na paliwo trzeba dac,
ja robie w sposob nastepujący
okolo 1000zl paliwo miesiecznie + 500 zl na ulepszanie poprawy itd:)
chocz tym nie zawsze bo nie kiedy nwestuj w cos innego

w kazdym badz razie milości na pieniądze sie nie przelicza:)



pozatym temat blow off jest dosc ciekawy bo zwieksza zuzycie paliwa zmniejsza dynamike i wogole do 2,2 t sie nie nadaje....
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 05 maja 2009, 21:17

Trudno by było wyliczać fakt nigdy mega poważnej usterki.

1 kup sobie klucz dynamometryczny do świec i dokręcaj je co 2000 km bo inaczej będzie wypalało paluchy od cewek i będzie szarpać i wkurza to okrutnie
2 co jakiś czas proponuje sprawdzanie układu dolotowego szczelność bo nie będzie ładował
3 proponuje zalać olej valvoline 10w60 vr1 mniej się grzeje
a więcej info na pw lub po tel :mrgreen:

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 06 maja 2009, 14:29

Gwozdzio pisze:Trudno by było wyliczać fakt nigdy mega poważnej usterki.

1 kup sobie klucz dynamometryczny do świec i dokręcaj je co 2000 km bo inaczej będzie wypalało paluchy od cewek i będzie szarpać i wkurza to okrutnie
2 co jakiś czas proponuje sprawdzanie układu dolotowego szczelność bo nie będzie ładował
3 proponuje zalać olej valvoline 10w60 vr1 mniej się grzeje
a więcej info na pw lub po tel :mrgreen:

z swiecami przerywaniem nie mialem jeszcze problemow :) a zrobilem 20 tys km klucz dynanometryczny mam :) robie z autami :)
uklad dolotowy to standart.... u mnie laduje do 1.4 bara.
3 oej :) jezdze na casrtrol edge 0w60 i jak narzie jest git:)
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 06 maja 2009, 14:44

Skoro zrobiłeś tyle km to odkręć dekiel od cewek i zobacz czy świece są dokręcone i czy się nie poluzowały.
Kto robił program do Niuni Koraszewski?

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 06 maja 2009, 14:54

program byl robiony w niemczech ale bedzie zmienony na wydajniejszy :)

[ Dodano: 2009-05-19, 16:27 ]
swiece dokrecamy 25nm i nie maja sie prawa odkrecac. teraz wymienialem swiece i narazie nie odkrecaly sie a u ciebie mogles dac minimalnie kleju i po problemie tylko nie oblac:P mala kapeczka.
a8team.pl to też dobre.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja