[S6 C4 2,2 Turbo quttro ] dziq
- mateuszwywial
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 100
- Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
- Lokalizacja: KR,KWI,KBC
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
obniżona fabrycznie jest i jest niższa o okolo 3 cm i twardsza ale to w opcji bylo. mialem jeszcze jedną S ale tamta była wysoka ale rownie twarda. o ile moje auto nie jest calkiem sztwne jest to cos pomiedzy konfort a usztywnienie
co do osiągów mam filmik na ktorym wychodzi okolo 5 s do 100 km\h przesli linka jak wrzuce na ytube
z tym ze wydaje mi sie ze jeszcze lepiej by pojechala bo doladowanie na 1wszym biegu i na 2gim na filmie jest okolo 1,8 bar (bc on lubi przeklamywać) nie raz udalo mi sie osiagnąć 2,1 na tych biegach
pozniej juz jest tylko lepiej:) dzisiaj natomiast zaliczylem porazke o ile mercedesa sl320 objechalem to dzisiejszejeszego 550 konnego juz nie:P porazka trzeba bedzie cos ztym kiedys zrobic. ale napewno nie w tej esce - za duza waga....
LINK już jest
Tylko słabej jakości jest po przesłaniu
w każdym bądz razie widać ze przyspieszam od 13 sekundy w 18 jest już 100km\h a w 23\24 juz na 140 km\h

co do osiągów mam filmik na ktorym wychodzi okolo 5 s do 100 km\h przesli linka jak wrzuce na ytube


LINK już jest
Tylko słabej jakości jest po przesłaniu

w każdym bądz razie widać ze przyspieszam od 13 sekundy w 18 jest już 100km\h a w 23\24 juz na 140 km\h

a8team.pl to też dobre.
Dobry zaganiacz, silnik ma potencjał na duuuużo więcej, dlatego kupiłem wolnossaka żeby mnie nie korciło :D
Z filmiku z przekłamaniem licznika i kątem kamery licz sobie w najlepszym przypadku 6s, ale jak wiemy wszystko zależy od `perfekt shift`, ale to zweryfikuje tylko urządzenie. Niemniej powodzenia w dalszych modach i byc może do zobaczenia na zlocie!
Z filmiku z przekłamaniem licznika i kątem kamery licz sobie w najlepszym przypadku 6s, ale jak wiemy wszystko zależy od `perfekt shift`, ale to zweryfikuje tylko urządzenie. Niemniej powodzenia w dalszych modach i byc może do zobaczenia na zlocie!
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

a jak "deptasz" to ile Ci weźmie?? Bo myślę o A4 tzn S4 2.7biTurbo, ale szczerze mówiąc bardziej za tą S6 jestem, bo i zawieszenie prostsze...
Aha, bo tu się koledzy z fur o motorkach 4.2 wypowiadali, ile Wam pali??
Ja miałem GOLfa IV z motorem 2.8l z napędem 4motion czyli 4x4 o mocy 204KM, jak mu cały czas cisnąlem aż do bólu to mi tak 18l benzyny zeżarł... przyspieszenie 7s
więc nie tak źle
odpiszcie bo ciekaw jestem... pozdr
Aha, bo tu się koledzy z fur o motorkach 4.2 wypowiadali, ile Wam pali??
Ja miałem GOLfa IV z motorem 2.8l z napędem 4motion czyli 4x4 o mocy 204KM, jak mu cały czas cisnąlem aż do bólu to mi tak 18l benzyny zeżarł... przyspieszenie 7s

odpiszcie bo ciekaw jestem... pozdr
Kody zakładu montażowego (A - Ingolstadt, B - Bruksela, N - Neckarsulm)
Miałem kiedyś podobne tylko S4 93r i powiem ze zmęczyło mnie to auto i nigdy więcej :!:
pod względem jazdy, przyśpieszenia, walorów dźwiękowych nowy (blow off) rewelacja :-D
Ale wirusy jakie ma mogą człowieka do wczesnej siwizny doprowadzić :evil:
Auto do zabawy rewelacja ale nie do użytku na co dzień.
pod względem jazdy, przyśpieszenia, walorów dźwiękowych nowy (blow off) rewelacja :-D
Ale wirusy jakie ma mogą człowieka do wczesnej siwizny doprowadzić :evil:
Auto do zabawy rewelacja ale nie do użytku na co dzień.
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
co cie w tym auie meczylo
ja uzywam na codzien i jest gites wiadomo przy mojej nodze kazde padnie
a te jak narazie dzielnie znosi i jest po chipsie: ) co ja tym autem juz zrobilem to...... ja tam polecam wszsytkim ale 3a pamietac ze 1000zl miesiecznie przy normanym uzytkowaniu na paliwo trzeba dac,
ja robie w sposob nastepujący
okolo 1000zl paliwo miesiecznie + 500 zl na ulepszanie poprawy itd:)
chocz tym nie zawsze bo nie kiedy nwestuj w cos innego
w kazdym badz razie milości na pieniądze sie nie przelicza:)
pozatym temat blow off jest dosc ciekawy bo zwieksza zuzycie paliwa zmniejsza dynamike i wogole do 2,2 t sie nie nadaje....


ja robie w sposob nastepujący
okolo 1000zl paliwo miesiecznie + 500 zl na ulepszanie poprawy itd:)
chocz tym nie zawsze bo nie kiedy nwestuj w cos innego
w kazdym badz razie milości na pieniądze sie nie przelicza:)
pozatym temat blow off jest dosc ciekawy bo zwieksza zuzycie paliwa zmniejsza dynamike i wogole do 2,2 t sie nie nadaje....
a8team.pl to też dobre.
Trudno by było wyliczać fakt nigdy mega poważnej usterki.
1 kup sobie klucz dynamometryczny do świec i dokręcaj je co 2000 km bo inaczej będzie wypalało paluchy od cewek i będzie szarpać i wkurza to okrutnie
2 co jakiś czas proponuje sprawdzanie układu dolotowego szczelność bo nie będzie ładował
3 proponuje zalać olej valvoline 10w60 vr1 mniej się grzeje
a więcej info na pw lub po tel :mrgreen:
1 kup sobie klucz dynamometryczny do świec i dokręcaj je co 2000 km bo inaczej będzie wypalało paluchy od cewek i będzie szarpać i wkurza to okrutnie
2 co jakiś czas proponuje sprawdzanie układu dolotowego szczelność bo nie będzie ładował
3 proponuje zalać olej valvoline 10w60 vr1 mniej się grzeje
a więcej info na pw lub po tel :mrgreen:
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
Gwozdzio pisze:Trudno by było wyliczać fakt nigdy mega poważnej usterki.
1 kup sobie klucz dynamometryczny do świec i dokręcaj je co 2000 km bo inaczej będzie wypalało paluchy od cewek i będzie szarpać i wkurza to okrutnie
2 co jakiś czas proponuje sprawdzanie układu dolotowego szczelność bo nie będzie ładował
3 proponuje zalać olej valvoline 10w60 vr1 mniej się grzeje
a więcej info na pw lub po tel :mrgreen:
z swiecami przerywaniem nie mialem jeszcze problemow



uklad dolotowy to standart.... u mnie laduje do 1.4 bara.
3 oej

a8team.pl to też dobre.
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
program byl robiony w niemczech ale bedzie zmienony na wydajniejszy
[ Dodano: 2009-05-19, 16:27 ]
swiece dokrecamy 25nm i nie maja sie prawa odkrecac. teraz wymienialem swiece i narazie nie odkrecaly sie a u ciebie mogles dac minimalnie kleju i po problemie tylko nie oblac:P mala kapeczka.

[ Dodano: 2009-05-19, 16:27 ]
swiece dokrecamy 25nm i nie maja sie prawa odkrecac. teraz wymienialem swiece i narazie nie odkrecaly sie a u ciebie mogles dac minimalnie kleju i po problemie tylko nie oblac:P mala kapeczka.
a8team.pl to też dobre.