brak lap timera po aktywacji vcds'em
brak lap timera po aktywacji vcds'em
witam, jak w temacie. kierujac sie instrukcja tutaj z forum, posiadam zalaczony lap timer a nie umiem go znalezc. ktos wie gdzie lezy przyczyna? zdjecia w zalaczniku.
pozdrawiam
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 sty 2013, 21:53
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
Temat ogarnięty w liczniku z 2011r. Jak ktoś chce to mogę we Wrocławiu zrobić żeby laptimer, boost i temp oleju działały w liczniku od 2011r. Dodatkowo mogę obniżyć próg wyświetlania temp oleju ze standardowych 60 st do 0.
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
Tu nie chodzi o rocznik licznika lecz o nr SW.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 sty 2013, 21:53
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
Ja doskonale wiem o co chodzi. Roczniki 2011-2012 nie miały fabrycznie sw wyższego niż 0416, a laptimer działa na sw od 0515 (fabryczne sw, nie aktualizowane) i wcale nie trzeba wymieniać licznika żeby menu laptimer uruchomić.
- darel
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 18:21
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
A możesz opisać jak zmienić próg temperatury, żeby nie pokazywał dopiero od 60 stopni? Przyznam, że to jest dość irytujące...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 238
- Rejestracja: 15 paź 2016, 20:51
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polkowice
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
Też jestem ciekaw, jak próg zmienić, pytanie czy da się to zrobić z poziomu VCDS poprzez kodowanie bądź adaptację. W wartościach mierzonych temperatura oleju jest wskazywana w pełniejszym zakresie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 sty 2013, 21:53
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
Żaden vcds, obd11 i inne kable do diagnostyki nie obniżą progu wyświetlania temperatury oleju. Potrzebna jest edycja eeprom licznika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 238
- Rejestracja: 15 paź 2016, 20:51
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polkowice
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
Tak myślałem, to ja podziękuję, jakoś będę z tym żył, tylko czasem zaglądam do ekranu z temperaturą, żeby sprawdzić, czy olej jest rozgrzany i można już poganiać.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: brak lap timera po aktywacji vcds'em
matko wy się naprawdę a te temperatury patrzycie ?
wiadomo , jak zimny w zimie to trzeba troszkę odpuścić zanim nie złapie paru stopni ale bez przesady , jak jest mus to daje gazu jadę .. , nic się nie stanie gwarantuje Wam.., nie wiecie jak samochód był traktowany przez poprzednich właścicieli..
jeszcze żeby mieć wóz od nowości ..no to wtedy może bardziej bym to rozumiał , sam tak to robiłem przy nowych autach choć teraz wiem że to bezsensu, grzanie , sranie , studzenie , motule millersy a i tak przy 140tyś wóz zaczął brać bardzo delikatnie olej..
pracuję przy samochodach trochę , rozmawiam z klientami.. , mają nowe wozy i mają wszystko w dupie , wsiada i jedzie nie patrzy na temperatury , rozgrzewanie i jeżdżą bezawaryjnie grube tyś kilometrów...
wiadomo , jak zimny w zimie to trzeba troszkę odpuścić zanim nie złapie paru stopni ale bez przesady , jak jest mus to daje gazu jadę .. , nic się nie stanie gwarantuje Wam.., nie wiecie jak samochód był traktowany przez poprzednich właścicieli..
jeszcze żeby mieć wóz od nowości ..no to wtedy może bardziej bym to rozumiał , sam tak to robiłem przy nowych autach choć teraz wiem że to bezsensu, grzanie , sranie , studzenie , motule millersy a i tak przy 140tyś wóz zaczął brać bardzo delikatnie olej..
pracuję przy samochodach trochę , rozmawiam z klientami.. , mają nowe wozy i mają wszystko w dupie , wsiada i jedzie nie patrzy na temperatury , rozgrzewanie i jeżdżą bezawaryjnie grube tyś kilometrów...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga