Hmm szczerze to nie wiem za bardzo o co Ci chodziApophis pisze:Zbój, A nie jest to cos w rodzaju rezonansu,tak jak bys rozkrecił na maxa bez muzyki mocny basowy głosnik??


Hmm szczerze to nie wiem za bardzo o co Ci chodziApophis pisze:Zbój, A nie jest to cos w rodzaju rezonansu,tak jak bys rozkrecił na maxa bez muzyki mocny basowy głosnik??
Zbóju mam u siebie takie coś że po przekroczeniu70km jak jade spokojnie czuje a raczej słysze takie rezonans o nie okreslonym miejscu. Nie jest to u mnie zalezne od tego czy jade na luzie czy na gazie i nie jest to zlezne na jakim biegu jade. Wał był sprawdzany,wywazany na przyrzadzie tiptop,płosie przednie tez cacy wszystkie przegóby sprawdzone i cacy. Auto rozpędzone w powietrzu tego nie ma,auto zapakowane 3 osoby i bagaże to ma ten rezonansi już prawie niesłyszalny,jak ruszam z kopyta to tez tego nie słyszę.Hmm szczerze to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi Mógł byś jakoś inaczej to opisać :D Drgania poprzeczne odczuwalne bardziej na fotelu pasażera przód więc podejrzewam właśnie przegub wewnętrzny z prawej strony... dla pewności kupiłem 2 i zapewne założę najpierw jeden później drugi.
No można to opisać takimi uderzeniami pod obciążeniem w sensie przy przyśpieszaniu... Myślę że to właśnie wina przegubów a raczej przegubu prawego wewnętrznego ale zapewne wymienię 2 dla świętego spokoju...mat1324 pisze:Gdy miałem uszkodzone przeguby wewnętrzne (luz przód-tył przy złapaniu ich ręką) to nie było drgań, ani rezonansu, tylko występowały uderzenia podczas przyspieszania. Po odpuszczeniu gazu przegub ustawiał się w pozycji neutralnej (cofał się), a podczas przyspieszania naprężał się i powodował stuki.