Witam, mam problem nie dawno zakupiłem audi a6 c4 po tygodniu jak stała w garażu nie chce odpalić, rozrusznik kręci, po podłączeniu do kompa problem z komunikacja EUC i następujące błędy z immobilajzera z którym udało się połączyć:
01176 Klucz nieprawidłowy, sygnał zbyt niski, stały
00750 Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL, zwarcie lub obwód przerwany, stały
miał może ktoś taki problem i potrafi jakoś doradzić pomóc.
Nie wiem czy temat jest w dobrym dziale proszę o wyrozumiałość jestem tu nowy
[ABC 2,6 v6 150 KM 1997 silnik nie odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 paź 2020, 07:54
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szubin
[ABC 2,6 v6 150 KM 1997 silnik nie odpala
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2929
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: [ABC 2,6 v6 150 KM 1997 silnik nie odpala
01176 Kluczyk zapłonu: są różne możliwości 1, 2, 3:
1 - za mały sygnał lub nie uprawniony kluczyk. Uszkodzona cewka czytająca lub przewód (oporność przejścia lub niepewny styk we wtykach)
Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (sprawdzić cewkę czytającą wraz przewodem, a także sprawdzić wzrokowo miejsca jego prowadzenia oraz zakończenia wtykowe lub wymienić cewkę na nową)
2 - Brakujący lub uszkodzony element elektroniczny w kluczyku zapłonu.
Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (wymienić kluczyk zapłonu, a wszystkie posiadane kluczyki ponownie dopasować elektronicznie i sprawdzić ich działanie)
3 - Pasujący mechanicznie kluczyk zapłonu nie jest dopasowany elektronicznie do układu immobilisera
Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (dopasować elektronicznie komputer sterujący silnikiem)
00750 Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL (...)
MIL to po prostu check.
Błąd ten pojawia się gdy przepali się żaróweczka od checka na desce. Sprawdź również przewody.
1 - za mały sygnał lub nie uprawniony kluczyk. Uszkodzona cewka czytająca lub przewód (oporność przejścia lub niepewny styk we wtykach)
Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (sprawdzić cewkę czytającą wraz przewodem, a także sprawdzić wzrokowo miejsca jego prowadzenia oraz zakończenia wtykowe lub wymienić cewkę na nową)
2 - Brakujący lub uszkodzony element elektroniczny w kluczyku zapłonu.
Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (wymienić kluczyk zapłonu, a wszystkie posiadane kluczyki ponownie dopasować elektronicznie i sprawdzić ich działanie)
3 - Pasujący mechanicznie kluczyk zapłonu nie jest dopasowany elektronicznie do układu immobilisera
Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (dopasować elektronicznie komputer sterujący silnikiem)
00750 Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL (...)
MIL to po prostu check.
Błąd ten pojawia się gdy przepali się żaróweczka od checka na desce. Sprawdź również przewody.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.