Witam , jak w tytule. Po awaryjnym hamowaniu na desce pokazała się ikona z mechanizmem różnicowym oraz błędem. Po ponownym uruchomieniu auta błąd znika i jest ok.
Pytanie czy z autem coś się dzieje czy po prostu mechanizm się przegrzał ? Nie wiem jak się za to zabrać.
Sportowy mechanizm róznicowy - awaria systemu !
- MiniasThirit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lip 2019, 14:49
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- MiniasThirit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lip 2019, 14:49
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Re: Sportowy mechanizm róznicowy - awaria systemu !
Witam. U mnie też zaczął pojawiać się ten błąd. Po wyłączeniu auta znika a pojawia się przeważnie po dłuższej jeździe z większą prędkością,potrafi przy mocniejszym hamowaniu też wyskoczyć lub raz na rondzie się pojawił. Zawsze po porządnym zagrzaniu już auta.
0262 - czujnik ciśnienia i temp oleju
C1004 01 [008] błąd elektryczny
0334 - czujnik ciśnienia i temp oleju 2
C1005 F0 [008] niewiarygodne ciśnienie
W etce online znalazłem zestaw naprawczy tych czujników bo samych czujników nie ma ale czy to może być coś innego związanego z tym?na zagranicznych forach wyczytałem,że w serwisie wymieniali im cały dyfer ale wiadomo jak to w ASO...Niby po wymianie czujników trzeba też jakąś kalibracje robić?może ktoś coś podpowiedzieć?
Mat1324 możesz swojej mocy użyć i sprawdzić jak ma się sprawa z dostępnością czujników i jak to wymieniać ksiązkowo?
0262 - czujnik ciśnienia i temp oleju
C1004 01 [008] błąd elektryczny
0334 - czujnik ciśnienia i temp oleju 2
C1005 F0 [008] niewiarygodne ciśnienie
W etce online znalazłem zestaw naprawczy tych czujników bo samych czujników nie ma ale czy to może być coś innego związanego z tym?na zagranicznych forach wyczytałem,że w serwisie wymieniali im cały dyfer ale wiadomo jak to w ASO...Niby po wymianie czujników trzeba też jakąś kalibracje robić?może ktoś coś podpowiedzieć?
Mat1324 możesz swojej mocy użyć i sprawdzić jak ma się sprawa z dostępnością czujników i jak to wymieniać ksiązkowo?
- AudiSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 432
- Rejestracja: 30 paź 2014, 14:17
- Imię: Pablo
- Moje auto: RS6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 4.2 FSI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Sportowy mechanizm róznicowy - awaria systemu !
Nowe czujnik trzeba zaadoptować odisem .
Tylko oryginały brak zamienników
Koszt dwóch ok 1.2 tys musisz mieć specjalny klucz bo brak dostępu aby odkręcić
Tylko oryginały brak zamienników
Koszt dwóch ok 1.2 tys musisz mieć specjalny klucz bo brak dostępu aby odkręcić
Kodowanie online ODIS PW technoplanet@wp.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga